Lokalnetværk virker ikke :(
Fra : rane

Dato : 14-12-02 14:45

prøver lige igen...gik vist ikke igennem før.

Hejsa,

vi er 4 stk der lige har sat vores computere sammen til en lille
spille-eftermiddag. 3 af os bruger XP og en bruger Win98.

Internet forbindelsen er en Netexpress 1024/256 med Speedstream
router. Vi kan alle få forbindelse til internettet MEN

- vi kan ikke pinge hinanden (192.168.1.6 + 7, 8, 21)
- vi kan godt pinge routeren (192.168.1.1)
- vi kan ikke se hinandens computere i Stifinder

Hvordan får vi ovenstående til at virke så vi kan få en fornuftig
spilleeftermiddag? :)

mvh
Rene

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-12-02 15:57

"rane" <ranemanREMOVEstyrer@hotmail.com> wrote in message
> prøver lige igen...gik vist ikke igennem før.

Nu må du fandeme styre dig Nu har jeg mindt set 10 indlæg af det samme,
i 100 forskellige grupper

brug dtext.news.tele.dk hvis du har problemer med at se dine indlæg

Fra : jens

Dato : 14-12-02 20:12

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*.spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
samme,
> i 100 forskellige grupper
>
> brug dtext.news.tele.dk hvis du har problemer med at se dine indlæg

rolig bjarke
han henter heller ikke sin post, eller rettere posten kan ikke leveres.
(heller ikke uden REMOVE) så det bliver nok en lang aften med vennerne
he he