Tdc abb. Må være godt ??
Fra : Kim Sørensen

Dato : 14-12-02 13:41

Hos TDC Vic shop ... http://www.vicshop.dk/butik/

Med abonnement: 3.879,00 kr.
Uden abonnement: 3.813,00 kr.

Kan man købe en ikke sim låst tlf og uden abb, billiger end med abb hos
dem??? Hallo?? Har jeg misforstået noget?? Ville det så ikke være smarter
at købe den uden abb, og så oprette et gratis abb bagefter?????
Men det er jo også TDC, så man kan vel ikke forlange bedre.
Det er bl.a. Nokia 7210 og 7650 som er billigere uden abb.....

/Kim
--
Gamebookers, den bedste online bookmaker på nettet.
Livebetting, P2P (Sæt dine egne odds), Bet via WAP mm.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 14-12-02 15:08

Kim Sørensen skrev:
> [...]
> Men det er jo også TDC, så man kan vel ikke forlange bedre.
> Det er bl.a. Nokia 7210 og 7650 som er billigere uden abb.....

Ja jeg har også set det og det virker helt forkert. Mange af telefonerne
er sådan. Underligt, men man kunne have en mistanke om at de vil påråbe
sig skrivefejl.

Mvh

Kasper