Dating-service
Fra : KGB

Dato : 14-12-02 11:50

Ville man kunne bygge en datingservice, med personlige profiler etc., i php
?

Hvis ja, hvorfor er alle sådanne services, som jeg har kunnet finde, lavet i
asp?

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 14-12-02 12:07

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote in news:atf230$9c$1@news.cybercity.dk:

> Ville man kunne bygge en datingservice, med personlige profiler etc.,
> i php ?

Jada

> Hvis ja, hvorfor er alle s†danne services, som jeg har kunnet finde,
> lavet i asp?

Aner det ikke - hvis det var _mig_ der havde kodet dem, så havde de osse
været skrevet i PHP :)

Mvh.
/Thomas

Fra : KGB

Dato : 14-12-02 12:15

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Jacob Atzen

Dato : 14-12-02 12:09

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> writes:

> Ville man kunne bygge en datingservice, med personlige profiler etc., i php
> ?

Det kommer nok an på hvem man er. Jeg tror godt jeg ville kunne, hvis
jeg virkelig satte næsen op efter det.

> Hvis ja, hvorfor er alle sådanne services, som jeg har kunnet finde, lavet i
> asp?

Fordi dem der har lavet dem foretrækker ASP ville være mit gæt.

- Jacob Atzen

Fra : Thomas Petersen

Dato : 14-12-02 14:09

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse
> Ville man kunne bygge en datingservice, med personlige profiler etc., i
php
> ?

Jeps, keine problemos :)

> Hvis ja, hvorfor er alle sådanne services, som jeg har kunnet finde, lavet
> asp?

Hm, www.kissme.dk er nu ikke lavet i ASP... den har jeg da lavet i PHP :)

Mvh.
Thomas

Fra : KGB

Dato : 14-12-02 15:34

"Thomas Petersen" <noreply@doller.dk> skrev i en meddelelse

> Hm, www.kissme.dk er nu ikke lavet i ASP... den har jeg da lavet i PHP :)

Cool, hvor er det fedt !!! Superduper !!!

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Kasper Johansen

Dato : 14-12-02 16:15

> Hm, www.kissme.dk er nu ikke lavet i ASP... den har jeg da lavet i PHP :)

Fed side... Bare synd man ikke kan overskue så meget ad gangen.

Du skulle da prøve at udvide den lidt. Det er ikke os alle sammen der kører
640x480 :)

---
Mvh Kasper

Fra : Thomas Petersen

Dato : 15-12-02 20:31

> Fed side... Bare synd man ikke kan overskue så meget ad gangen.
>
> Du skulle da prøve at udvide den lidt. Det er ikke os alle sammen der
kører
> 640x480 :)

Hehe, det gør jeg nu heller ikke, og jeg har da taget det op til overvejelse
at lave en version, der automatisk tilpasser sig opløsningen

Thomas

Fra : Stefan Hansen

Dato : 18-12-02 19:10

Jeg er helt vild med din menu.... Kunne du måske afsløre noget om
principperne bag? Det gad jeg virkelig godt at lære.....

Stefan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 19-12-02 00:51

Stefan Hansen skrev:
> Jeg er helt vild med din menu.... Kunne du måske afsløre noget om
> principperne bag? Det gad jeg virkelig godt at lære.....

Den er næppe lavet i PHP.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Stefan Hansen

Dato : 19-12-02 09:03

er det noget java?

Fra : Niels Andersen

Dato : 19-12-02 16:30

Stefan Hansen wrote in <atrugb$o94$1@sunsite.dk>:
> er det noget java?

Det ligner DHTML. Jeg ved ikke lige om det hører til i HTML-gruppen eller
clientside-gruppen.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-12-02 20:05

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> writes:

> Ville man kunne bygge en datingservice, med personlige profiler etc., i php
> ?

Ja

> Hvis ja, hvorfor er alle sådanne services, som jeg har kunnet finde, lavet i
> asp?

Fordi dem der har lavet dem du har set bedre kan li' ASP, fordi deres
farmor er fra Grønland eller noget helt tredje. Det kan vi kun gætte
på.

Hvis du vil gå med til at kalde www.nightleif.dk for en dating-dims,
så er der altså mindst en der er skrevet i PHP (faktisk så jeg at de
søgte en PHP/MySQL-kodekarl her for ikke så længe siden).

--
Jacob - www.bunk.cc
I used to have a drinking problem. Now I love the stuff.