flashkabel til opgradering af 8210
Fra : Miggo

Dato : 14-12-02 09:50

Hej
Hvor kan jeg købe et flash-kabel til at opgradere min nokia 8210 fon med
(billigt)?

Vil i anbefale mig at opgradere fra nokia 8210 til 8250, eller bare
opgradere til det nyeste software (v.5.31) - jeg vil bare have den til at
være så stabil så muligt.

mvh
Miggo

Fra : Per Sørensen

Dato : 14-12-02 10:12

www.djubi.dk

Fra : Ian

Dato : 14-12-02 11:43

"Miggo" <miggo@gugf.dk> wrote in message
> Vil i anbefale mig at opgradere fra nokia 8210 til 8250, eller bare
> opgradere til det nyeste software (v.5.31) - jeg vil bare have den til at
> være så stabil så muligt.

Jeg har ingen erfaringer på det område, men vil blot minde dig om, at der
ingen dansk sprogpakke findes til 8250, så du nok bliver nødt til at leve
med engelsk, hvis du vælger denne opdatering.
Til gengæld har 8250 vist lidt ekstra funktioner ifht 8210, men jeg husker
det ikke helt præcis. Anyone?

Mvh Ian