glædelig jul
Fra : Arne Jensen

Dato : 14-12-02 06:55

Hej Alle

Meget interessant gruppe vi her holder os.

Ud af de relativt mange post der er kommet idag, er der visse ord der
generelt går igen i stort set alle mails:

dumhed, uvidenhed, idiot, psykopat, løgner, troll, fjols..ovs. ovs..

Er danskere virkeligt holdt op med at tale ordentligt til hinanden,
eller er det bare mig der er sart?

Anyway.. For at gå imod strømmen:

En rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår til jer
alle..

Venligst
Møffe

Fra : Mai-Britt

Dato : 14-12-02 08:05

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle

Hej Arne..

<snip>
> Er danskere virkeligt holdt op med at tale ordentligt til hinanden,
> eller er det bare mig der er sart?

Nopes - det er ikke dig der er sart, eller også er vi i alt fald bare to der
er det.. Jeg synes i alt fald at standarden i gruppen er faldet betydeligt,
eller også bruger jeg bare ikke mit kill-filter flittigt nok?? Men man håber
jo at der dukker et indlæg op ind imellem som ikke går ud på at gøre grin
med andre, svine til eller forarge.. Somme tider skal jeg lige kigge en
ekstra gang om det nu også er dk.snak.seksualitet jeg har fået fat i, og
ikke dk.snak.vittigheder eller dk.snak.mudderkastning - og er man først i
tvivl om det så står det sgu grelt til..
Men jeg er glad for at jeg i det mindste ikke er den eneste der har det
sådan - men hvad kan man snart gøre??

> Anyway.. For at gå imod strømmen:
>
> En rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår til jer
> alle..

Jeg takker mange gange - og ønsker dig ligeledes en dejlig jul og et godt
(vådt) nyt hår..
Må I alle få de gaver i ønsker jer, og en festlig tid med jeres nære..

> Venligst
> Møffe

QnuZ
Mai-Britt

Fra : Henning

Dato : 14-12-02 18:35

Mai-Britt wrote:
> "Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Men jeg er glad for at jeg i
> det mindste ikke er den eneste der har det sådan - men hvad kan man
> snart gøre??

De gamle garvede er i de sidste 1½-2 måneder langsomt sevet ud
af gruppen, fordi nogle få useriøse ballademagere, der skriver under
forskellige nick names ikke har andet at tage sig til end drille og genere
andre, i stedet bare at ignorerer disse klovne, begynder ellers seriøse
skribenter at svare disse trolls, hvis ingen svarer på et troll indlæg,
laver vedkommende selv svar under forskellige nick names, så der
ser ud til at være flere end der i virkeligheden er *G*

En anden ting der kan give en afmatning er, at når man over nogle
år har deltaget i diverse debatter føler, at man sidder og gentager
sig selv igen og igen, MEN selv om det er tilfældet, så er det jo
over for nye skribenter, der er lige så dejlige, søde, provokerende,
humoristiske, sjove, nysgerrige og berigende som " de gamle " man
har lært at kende gennem flere år.

Jeg kan godt forstå at nogle nye skribenter opgiver gruppen når
der er disse useriøse ballademagere der selv synes de er så
morsomme, ruller sig ud og nedgør andre mennesker og deres
livssyn/holdninger.

Det man kan gøre for at genskabe en seriøs debatgruppe, kunne
være, først og fremmest konsekvent ikke at svare på dumsmarte
indlæg, sætte de "morsomme" i sit killer-filter.Man kan ofte se på
de nick-names der vælges, at det er tale om umodne pattebørn eller
seriøse skribenter der vil noget med deres liv, ellers vil bare 2-3 indlæg
afslører hvad det handler om.

MVH og Glædelig Jul samt et godt Nyt år til gamle som nye skribenter!

Henning

Fra : Anita

Dato : 14-12-02 12:03

"Arne Jensen" skrev

> [...]
>
> dumhed, uvidenhed, idiot, psykopat, løgner, troll, fjols..ovs. ovs..
>
> Er danskere virkeligt holdt op med at tale ordentligt til hinanden,

Nogle danskere....

Der er nogle der benytter sig kraftigt af at de sidder bag skærmen, hvor man
ikke kan se hvem de er. Derfor tror de åbenbart ikke man behøver opføre sig,
som man ville have gjort, hvis man stod face to face.

> Anyway.. For at gå imod strømmen:
>
> En rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår til jer
> alle..

Rigtig meget i lige måde Og også en glad julehilsen til alle I andre.

> Venligst
> Møffe

Lige så venligt
Anita

Fra : 2mas Jensen

Dato : 14-12-02 13:13

Sat, 14 Dec 2002 06:54:51 +0100, skrev Arne Jensen
<moeffe@mail.tdcadsl.dk> noget i retning af:

>En rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår til jer
>alle..

Så var det jo at man i "julens ånd" skulle sige "Luk røven, dit
stupide fjols" *LOL*, men jeg vælger nu at sige "Tak og i lige
måde".....

"Sammen vender vi strømmen...." *Bamse.wav*
--
2mas Jensen
- So maybe I'm fat, but so is Santa Claus.....

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-12-02 13:23

Arne Jensen <moeffe@mail.tdcadsl.dk> skrev:

Hej Arne

> Meget interessant gruppe vi her holder os.

Det var det engang.

> Ud af de relativt mange post der er kommet idag, er der visse ord der
> generelt går igen i stort set alle mails:
>
> dumhed, uvidenhed, idiot, psykopat, løgner, troll, fjols..ovs. ovs..

I de tre-fire år jeg har læst/skrevet i gruppen har jeg heller ikke oplevet
niveauet være så tæt på bunden.

> Er danskere virkeligt holdt op med at tale ordentligt til hinanden,
> eller er det bare mig der er sart?

Næh, til begge dele.

> Anyway.. For at gå imod strømmen:
>
> En rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår til jer
> alle..

I lige måde. Og med håbet om en masse forløsende elskov til alle i
juledagene.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : John Sahl

Dato : 14-12-02 14:55

Mark Thomas Gazel wrote:
> I lige måde. Og med håbet om en masse forløsende elskov til alle i
> juledagene.

Jo tak, men behøver vi vente?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!

Fra : Çhris

Dato : 15-12-02 22:44

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> En rigtig glædelig jul
> samt et godt og lykkebringende nytår til jer alle..

Tak, i lige måde!

Og tak for de seriøse indlæg.

Venlig hilsen
Çhris