MS Windows
briani 27239
Windows 2000 & Stor HDD
Fra : Johnny Roland Christ~

Dato : 14-12-02 04:09

Har lige invisteret i en maxtor 160GB HDD og smider den i maskine -
men både partion magic 7 & 8, samt fdisk og den indbyggende disk
management i win2000 mener at disken kun er på 128GB - hvad er der
galt hvor er mine resterende GB?

På forhånd mange tak
Johnny

Fra : Fido-dk

Dato : 14-12-02 22:05

Er du sikker på at din BIOS understøtter den??

/Jacob

Fra : Johnny Roland Christ~

Dato : 14-12-02 23:42

On Sat, 14 Dec 2002 22:04:31 +0100, "Fido-dk"
<i_am_fidodk@REMOVEhotmail.com> wrote:

>Er du sikker på at din BIOS understøtter den??

Ved det faktisk ikke - har idag prøvet at opdatere til nyeste BIOS
version, men ingen den starter updateringen rigtigt kommer beskeden:
Error 2: File does not exist
til trods for at jeg har hentet den filer de siger skal bruges på
siden? har prøvet flere gange, også at bruge næst nyeste bios , men
med samme resultat

Johnny

Fra : Johnny Roland Christ~

Dato : 15-12-02 02:51

Jeg har nu kigget lidt rundt, men kan ikke finde noget om hvor jeg
finder BIOS opdateringer til CMD 649 som er den controller jeg bruger
(og som rigtigt nok ikke understøtter Hdd i min størrelse)

HAr kigget på google.com og hos CMD - men kan hverken finde nye
drivers til den (jeg bruger win2000) eller noget om den BIOS der skal
installeres.

Er der nogen der ved hvor disse ting skaffes?

Johnny