Pik-problem / hjælp ønskes !
Fra : Peter Martyn

Dato : 14-12-02 03:00

Håber at gruppen kan hjælpe med nedenstående :

Min bror, modsat mig som er indehaver af en lille dillermand, er
udstyret med en ordentlig kalorius. Desværre har han et problem
med den.

Den er omkring 23 cm . Dog er den lidt svær at måle , da den
krummer ret voldsomt. Kan vel bedst sammenlignes med bagerens
Horn. Ifbm med analt samleje med hans kæreste ( han er bøsse )
kan det være svært at presse den op i numi (numse-misse) på hans par-
tner.

De har prøvet forskellige ting for at rette den ud.Deres
seneste påfund: knækket en blomsterpind midt over. Sat den på
langs af pikken og viklet gaffa-tape omkring skaft og pikhovede og
dér efter indført den i anus. Det virker tilsyneladen OK.

Hans partner har givet udtryk for en vis betænklig omkring
blomsterpinden indførelse i hans rectum.

Vi ved godt at i grelle tilfælde kan en "skævert" opereres men er
der andre løsninger på min brors problem ?

Fra : Mettemusen

Dato : 14-12-02 05:30

"Peter Martyn" <Jodle-Kongen@ofir.dk> wrote in news:1039831123.17693.0
@iris.uk.clara.net:

> Vi ved godt at i grelle tilfælde kan en "skævert" opereres men er
> der andre løsninger på min brors problem ?

Ja da
Man skal et stykke massivt rustfri stål, 3mm i dia,. og 30-40cm i længden.
Så skal der laves et tyndt hul i denne, for den skal være hul indvendig. Så
lirker man den ned i hele urinrøret (husk glidecreme), så den lige når
urinblæren. Hele molevitten tapes nu fast rund om maven ved navlen, og så
skal han gå med den i nogle år. Altså tisse igennem den osv.

Sådan noget rustfrit stål er meget stærkt, og hans krummerik vil så stå
lige og smukt når den bliver stiv.

Han skal også huske at sætte en penisforlænger på for enden, for på denne
måde at sikre at spidsen af stålstangen ikke gør skade i vennens numi, og
så der ikke kommer prut i hullet

Så bliver hele redskabet godt 30cm og så er det bare med at støde godt til.
Det har også den bieffekt at det kan rette tarmene lidt ud på din ven, hvis
han har tarmslyng, men husk at sætte penisforlængeren godt fast så den
kommer med ud igen, ellers bliver det noget værre rod at lede efter den

Fra : Tomas O.

Dato : 14-12-02 12:27

Mettemusen <mette-musen@inet.uni2.dk> wrote in

Mettemusen du er syg i roen.

Tomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-12-02 13:19

Peter Martyn <Jodle-Kongen@ofir.dk> skrev:

> Vi ved godt at i grelle tilfælde kan en "skævert" opereres men er
> der andre løsninger på min brors problem ?

Hvad er der galt med en operation? Det er et ukompliceret indgreb, der løser
problemet fuldstændig.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : fdhansen

Dato : 14-12-02 16:16

> Hvad er der galt med en operation? Det er et ukompliceret indgreb, der
løser
> problemet fuldstændig.

Umiddelbart syntes jeg at det lyder rimeligt kompliceret hvis pikken buer
som et "horn". Det må da kræve en forfærdelig masse snit som vil efterlade
ar og mulige gener.

Jeg kan ikke forestille mig at det vil komme til at se "ordentligt" ud
bagefter. Hvad siger du Mark, er det muligt?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-12-02 17:34

fdhansen <nospam@email.dk> skrev:

Hej

> Umiddelbart syntes jeg at det lyder rimeligt kompliceret hvis pikken
> buer som et "horn". Det må da kræve en forfærdelig masse snit som vil
> efterlade ar og mulige gener.

Nu er jeg ikke sikker på, at Peter Martyns indlæg skal tages seriøst, men
jeg svarede seriøst på det.

I skæv penis kaldes i medicinsk jargon en "krummerik". Slå f.eks. krummerik
op i google:

http://www.urologi.suite.dk/krummerik.htm
http://hjem.get2net.dk/phk/pskrummerik01.htm
http://www.netdoktor.dk/sex_samliv/fakta/krummerik.htm

En krummerik *er* en hornformet penis i større eller mindre grad, men i
øvrigt er det almindeligt nok at penis buer op f.eks.

> Jeg kan ikke forestille mig at det vil komme til at se "ordentligt" ud
> bagefter. Hvad siger du Mark, er det muligt?

Ja, det er helt klart muligt. Du kan jo læse på de links, jeg har postet.
Der står noget om proceduren og hvad lægen skal vide etc. Jeg ser ingen
problemer ved det, hvis en læge ellers siger ok. Der er selvfølgelig en
risiko for problemer med arvæv, hvis man hører til dem der heler dårligt og
så bliver penis jo af oplagte grunde en smule kortere. Til gengæld er der
meget at vinde, hvis krummerikken hæmmer ens seksualliv og den fikses med
succes.

Hilsen

Mark