Skærme
Fijala 3554
Samsung 171P vs. Sony SDM-X72
Fra : Peter

Dato : 14-12-02 02:39

Hejsa..

Jeg leder efter en 17" TFT til omkring de 6 kilo.

Jeg er blevet ret varm på Sony's X72
http://www.sony-cp.com/en/products/lcd/x_exceptional/x72/index.html

men kan ikke rigt finde så mange erfaringer med den.
Har i nogen erfaringer..? Speciel det tripel input (DVI+2*analog) er jeg
vild med.

Ellers er der selvfølgelig Samsungs 171P.
http://www.samsung.se/cgi-bin/ecse/product/product_detail_b2c.jsp?BV_Session
ID=@@@@1491672732.1039827448@@@@&BV_EngineID=eadcfljddgjebedkcfecfclh.0&prod
ID=GH17PSAS%2fEDC&prod_path=%2fConsumer+Products%2fComputers+%26+Related+Pro
ducts%2fMonitor%2fTFT+LCD

Har i nogen alternativer i samme prisklasse..? eller ris/ros til de to
skærme..? Den skal bruges primært til arbejdsbrug, men også et godt spil
engang i mellem.

Peter

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-12-02 11:20

On Sat, 14 Dec 2002 02:38:30 +0100, "Peter" <p@t.dk> wrote:

>Har i nogen alternativer i samme prisklasse..? eller ris/ros til de to
>skærme..?

Jeg har Samsung SM 171P og jeg har kun positivt at sige om den. Og jeg
spiller endda en del. Jeg bemærker ikke nævneværdig ghosting, og
billedet er knivskarpt. Og så gør det jo ikke noget, at den er ekstrem
flot.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 126565925

Fra : Kim Jensen

Dato : 16-12-02 12:12

On Sat, 14 Dec 2002 11:19:34 +0100, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>spiller endda en del. Jeg bemærker ikke nævneværdig ghosting, og
>billedet er knivskarpt. Og så gør det jo ikke noget, at den er ekstrem

Komplet enig - efter 2 mdr. brug

Kim

Fra : Daniel Andersen

Dato : 16-12-02 17:21

> Har i nogen alternativer i samme prisklasse..? eller ris/ros til de to
> skærme..? Den skal bruges primært til arbejdsbrug, men også et godt spil
> engang i mellem.

Jeg har lige købt en 172T fra Samsung til selvsamme formål, og er yderst
tilfreds - Både ydelsesmæssigt og udseendesmæssigt. Nok den flotteste TFT
til dato IMHO.

Den har også DVI, men så kun én VGA indgang.

Se og læs her:

http://www.modfactor.com/reviews/monitors/Samsung172T/Samsung172t.html

Mvh
Daniel-San

Fra : BorreBoy

Dato : 16-12-02 17:46

"Daniel Andersen" <bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:atkugo$27l5$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> til dato IMHO.
>
> Den har også DVI, men så kun én VGA indgang.

Hejsa.

Har du nogen idé om, hvad forskellen er på de forskellige 172 modeller?
SyncMaster 172B Silver 17" / 1280x1024 / 0.264dp / 3 Years 5.271
kr.
SyncMaster 172B MM Silver 17" / 1280x1024 / 0.264dp / 3 Years 5.409
kr.
SyncMaster 172T Silver 17" / 1280x1024 / 0.264dp / 3 Years 5.663
kr.

/Thomas.

begin 666 info_knap.gif
M1TE&.#EA'0`,`,0``````/____KZ_/S\_=S?X[G"S $"`S-8?C]BA5!NC7F/
MIC U.J*QP%E=8>?J[>+EZ.[P\I.4E?3U]I:CK\7.UM'7W!P@(T5*3G%U>/GZ
M^@0$`_[^_A@8& H*"@<'!____R'Y! $``!\`+ `````=``P```75("".9&F>
M8A ,Q)2\B<)L:FW?01I #.,B0(2"8MM,+H] I;&X%'2T#2011!P0!54%`^@X
M")RNX2(J*!P!1JQ"*"0FA:S$(EH$(H:SAPYX"20Q`Q19#!4;!0X#$PL`& $7
M'A .>R(Q`10'1 @3:1(5"0X;$F$,`QH71@!D`!,,:0=9%1D5"@(9$#1/'0\2
M'@L4C!$B$ 5J" D,% Q"`@P0*L(+`QNK``T9(AL.$U8'WMX*2@-:#04T! T-
=$Q(;*1L;! P*\_-910%1*N\T)P8C&OY0H @!`#L`
`
end

Fra : Daniel Andersen

Dato : 16-12-02 18:27

> [...]
5.409
> kr.
> SyncMaster 172T Silver 17" / 1280x1024 / 0.264dp / 3 Years 5.663

Jep

Jeg har selv spurgt forhandlerne om det samme i sin tid, og der var lidt
delte meninger, men jeg har kogt det ned til dette:

172T'eren har højttalere i foden, samt DVI og analog indgang
172B MM (MultiMedia) har højttalere i foden og kun analog indgang.
172B har kun analog indgang

Mvh
Daniel-San

Fra : BorreBoy

Dato : 16-12-02 18:56

"Daniel Andersen" <bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:atl2e4$2d08$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> 172T'eren har højttalere i foden, samt DVI og analog indgang
> 172B MM (MultiMedia) har højttalere i foden og kun analog indgang.

Takker. Snakkede med en ekspedient, der var sikker på, at B stod for black

Fra : Daniel Andersen

Dato : 16-12-02 19:57

> Takker. Snakkede med en ekspedient, der var sikker på, at B stod for black

Så ville den hedde Black - Og derefter Silver. Meget underligt

Samsung 172 (B)lack Silver .

Tror bare det er det modellen nu engang hedder som standard - Så er de andre
krydrede med noget ekstra, og har derfor fået et andet bogstav

Fra : Peter

Dato : 16-12-02 23:55

Hmm..

Så må det jo nok hellere blive en 172T i stedet for en 171P.

men har de dem på lager nogensteder..?

Peter

Fra : Daniel Andersen

Dato : 19-12-02 22:18

> Så må det jo nok hellere blive en 172T i stedet for en 171P.
>
> men har de dem på lager nogensteder..?

Jeg villle bestille hos Multimedia-Eksperten - De siger 7 dage. De er en
anelse dyrere, men til gengæld får man DVI kabel med, og det er lige mindst
200 spir for sådan et