Hjælp til table
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 14-12-02 01:38

jeg vil gerne have at min tabel ALTID skal ligge i bunden af vinduet
hvordan gør jeg det !
http://www.rasmusfjord.dk/winweb/index.html
jeg har næsten kun arbejdet med Css filen. så siden erny født hehe :) et
skridt af gangen !

--
Hilsen Rasmus Fjord

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 14-12-02 10:19

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> wrote in message
> jeg vil gerne have at min tabel ALTID skal ligge i bunden af vinduet
> hvordan gør jeg det !

smid det i <div> og placer den i buden

..bund {
position:absolute;
bottom:0px;
left:0px;
height:17px;
width:100%;
}

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Hvis man kloner en sørøver, får man så en piratkopi?

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 14-12-02 13:23

jeg kan desværre ikke få koden til at virke !
det ligner altså ikke Html kode men mere CSS ...
men jeg forstår ikke helt hvor du vil have jeg skulle indsætte koden henne ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-12-02 14:13

Er også CSS.

Placeres i en extern CSS fil eller i headeren inden i style tags.
Sådan her:

.bund {
position:absolute;
bottom:0px;
left:0px;
height:17px;
width:100%;
}

Din tabel placeres så inde i div tags. Sådan her:

On Sat, 14 Dec 2002 13:22:55 +0100, "Rasmus Fjord"