META HTTP-EQUIV="Refresh"
Fra : mogens nielsen

Dato : 14-12-02 00:58

Er der en af Jer vidende mennesker der kan svare mig om det er muligt at
kombinere META HTTP-EQUIV="Refresh" med TARGET="_blank", så den oprindeligt
kaldte side bibeholdes og der startes et nyt vindue med et andet dokument.

Hvis jeg er helt på vildspor - er der så en anden teknik (uden indviklet
programmering) der kan klare denne opgave.

På forhånd tak for tip.

mvh
mogens nielsen

--
Fjern NEWS ved direkte mail

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-12-02 01:54

"mogens nielsen" <mail@NEWSmog.dk> skrev :

> [...]
>kaldte side bibeholdes og der startes et nyt vindue med et andet dokument.

Nej, du kan gøre det med en onload i <body>

Fra : mogens nielsen

Dato : 14-12-02 02:09

> Nej, du kan gøre det med en onload i <body>

> --

Mange tak - det var lige det jeg skulle bruge.

mvh
mogens nielsen

--
fjern NEWS ved direkte mail