<textarea> i <textarea>
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-12-02 00:48

Hvordan får jeg vist et <textarea></textarea> inden i et
<textarea></textarea> ?
Altså:

<textarea>
   <textarea></textarea>
</textarea>

Hvor det midterste skal stå som tekst i det "yderste" <textarea> ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 14-12-02 01:10

Henrik Stidsen <spamtrap@spammer.dk> writes:

> [...]
>    <textarea></textarea>
> </textarea>
>
> Hvor det midterste skal stå som tekst i det "yderste" <textarea> ?

Dit problem er at det førset </textarea> afslutter området. For at
undgå den slags skal du undgå "<" og ">" inden i textarea'et.

F.eks.:
<textarea>
   &lt;textarea&gt;&lt;/textarea&gt;
</textarea>

Du kan måske nøjes med mindre-end'erne, men det pæneste er at lave dem
alle sammen om. Altså lave "<" om til "&lt;", ">" om til "&gt;" og
eventuelle "&"'er i orignalteksten om til "&amp;".

/L

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-12-02 03:03

Det vil gøre at der inden i texareaet kommer til at stå:
<textarea></textarea>

Som jeg læser spørgsmålet var han ude efter at få et textarea
indlejret i et andet.
I så fald er det ikke muligt.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-12-02 17:32

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in

> Det vil gøre at der inden i texareaet kommer til at stå:
> <textarea></textarea>

Og det er lige præcis det jeg vil have

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-12-02 17:33