Torsk på Øresund
Fra : leif Nielsen

Dato : 13-12-02 22:45

Hej NG

Er der nogen der kende til om der er ved at komme gang i torskefiskeriet på
Sundet , jeg skal selv prøve lykken d. 20 december .

M.V.H
Leif Nielsen

Fra : Rikard Jensen

Dato : 14-12-02 11:43

Hej

Jeg var ude med Nadia d. 10 december, og der var fint med torsk, både i
sildene og enkelte buler. Jeg fik en del torsk op til 4,5 kg og så kom der
en enkelt måler ombord (11 kg)

mvh

Rikard

Fra : NooB

Dato : 19-12-02 12:13

var ude igår fra helsigør med kutter, der var meget strøm og der blev kun
landet ca.10-11 torsk på 7 timer. Største ca. 2 Kg.
Masser af sild til gengæld.

Max

Fra : leif Nielsen

Dato : 22-12-02 01:02

"NooB" <me@home.dk> skrev i en meddelelse
> var ude igår fra helsigør med kutter, der var meget strøm og der blev kun
> landet ca.10-11 torsk på 7 timer. Største ca. 2 Kg.
> Masser af sild til gengæld.

Hej NooB

Vi havde en fin tur med Bonito d. 20 , hvor vi fik 35-40 torsk og hele 5
målere med den største på 12,4 kg . Mindste torsk vejede omkring 4 kg.

M.V.H.
Leif Nielsen

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 22-12-02 15:31

Jeg har været med bonito en gang , bulefiskeri , gør det aldrig mere , de
kastede rundt med torskene som affald , fordi de var under 15 kg --
simpelthen den ringeste fiskertur jeg har været på -- rent rykfiskeri .

Per