Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stativ?...YES!!!
Fra : Lars-Peder Nyrup Bøg~

Dato : 13-12-02 21:00

Idag tog jeg lige nogle billeder med mit Medion. Det er der jo ikke noget
nyt i, men jeg brugte stativ! - Jeg ved godt at man skal bruge stativ...
meeen... Men sikken det hjælper ved denne tid på året!!!!!! Sagen er, at
jeg havde opdaget at de sidste mange uskarpe billeder med meget omtalte
kamera skyldtes rysteuskarphed! - Idag var der ikke ET eneste uskarpt
billede iblandt dem, med mindre man zoomer så langt ind, at vi kommer ind og
begynder at kunne se pixelering...
Så mit råd er: FREM MED STATIVET!!!! - Og det må jo også gælde for os nørder
der af og til bruger noget så sjældent som en film med et ASA-tal (jo, jeg
kan godt li' den gamle betegnelse!!!) lavere end 400...

mvh,
Lars-Peder.