PHP medfører fejl i MSVCRT.DLL
Fra : Thïngmand

Dato : 05-03-01 20:03

Jeg har installeret Apache og PHP på min Win ME vha. Nusphere. Der har
virket fint, indtil jeg geninstallerede det. Nu kommer den med flg. fejl
hver gang jeg prøver at køre et php script:

Php har medført en fejl i MSVCRT.DLL.
Php lukkes.

Hvis der fortsat opstår problemer, skal du
prøve at genstarte computeren.

Trykker jeg så luk fortsætte php siden dog med at loade og det ser ud til at
virke fint. Først når jeg går ind på en ny php side eller trykke reload
kommer den igen.

Jeg har prøvet at afinstallere og installere igen uden held.

Hvad går der galt?

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 06-03-01 17:10

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virket fint, indtil jeg geninstallerede det. Nu kommer den med flg. fejl
> hver gang jeg prøver at køre et php script:

Jeg har aldrig oplevet problemet, kan det evt. skyldes at din php4ts.dll i
%windir%/%systemdir% ikke bliver opdateret sammen med resten af filerne, og
at den nye derfor beder om nogle ting fra php4ts.dll via msvcrt.dll, som
ikke findes - grasping at straws :)

--
Mvh. Nezar Nielsen

Fra : Thïngmand

Dato : 07-03-01 10:17

Nu prøvede jeg at slette alt hvad der havde med intranettet at gøre, fjerne
alle temp filer og rytte op i reg. databasen og installerede hele sovsen
igen - nu ser det ud til at virke...