Re: Melder fejl ved opstart af Word XP
Fra : pre

Dato : 13-12-02 19:18

Supplerende - det kunne være en linie i f eks. Autoexec.bat. Kik via
"sysedit".

© pre 2002

Fra : Mogens

Dato : 16-12-02 16:56

> Supplerende - det kunne være en linie i f eks. Autoexec.bat. Kik via
> "sysedit".

Det er en Win2000 og kun i Word, så det er det ikke. Men tak for forslaget
alligevel.

Mogens.

Fra : pre

Dato : 16-12-02 21:29

Der er efterhånden kun én mulighed tilbage. Sæt en genvej på
skrivebordet. Til kommandolinien find "Winword.exe" som sandsynligvis
ligger i Programmer/Microsoft Office/Office. Gi´ den et navn.
Højreklik genvejen og vælg indstillinger. Mål-linien med Winword skal
ha´ en tilføjelse umiddelbart efter .exe". Skriv et mellemrum, en
skråstreg og et a.

Brug genvejen til at starte Word. Er fejlen væk nu er vi på rette spor.