3310 contact service?
Fra : sls

Dato : 14-12-02 16:04

Hej NG!!

Jeg har en 3310, den gik død og slukkede, da jeg sad og bladrede i
billedebeskeder, og får jeg denne besked" Contact service" når jeg prøver at
tænde telefonen- Kan den reddes ved en Software opdatering? Der er ikke
garanti på telefonen mere.
Jeg har lige skiftet til CBB i sidste uge, kan det være det der har gjort
noget ved telefonen?

Mvh sls

Fra : M.N.

Dato : 14-12-02 07:24

"sls" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message
> [...]
> garanti på telefonen mere.
> Jeg har lige skiftet til CBB i sidste uge, kan det være det der har gjort

Stil dit ur