FIFA 2002
Fra : MAR123

Dato : 13-12-02 19:23

I manualen til spillet oplyse om pressure-knappen, contain-knappen og
withdraw-knappen i forbindelse med angreb og forsvar.

1 ) Hvilke knapper på tastaturet drejer det sig om - hvordan aktiveres
disse ?

2) Hvordan styrer man målmanden ifm. straffe ?

Tak - Mvh/MAR

http://www.kandu.dk/

Fra : [KBC]

Dato : 13-12-02 19:59

Jeg kan svare på nr. 2 for at styre målmanden ved af holde A ind mener jeg
og så skal du bare trykke på en af pillene at efter vilken side du vil hoppe
til!!!

mvh
[KBC]

Fra : [KBC]

Dato : 13-12-02 20:12

Undskyld min stave måde det gik vist lidt for stærkt der skulle stå:
Jeg kan svare på nr. 2: For at styre målmanden skal du holde A ind mener jeg
og så skal du bare trykke på en af pilene alt efter hvilken side du vil
hoppe til!