Købsaftale - skabelon
Fra : Jakob Nielsen

Dato : 13-12-02 18:46

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor der ligger et færdigt oplæg til en købsaftale til
privat handel af båd..?

Gerne på engelsk, da jeg er ved at sælge båden til udlandet.

Mvh.
Jakob Nielsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-12-02 19:43

"Jakob Nielsen" <larsen25@!slet!oncable.dk> skrev

> Er der nogen der ved hvor der ligger et færdigt oplæg til en købsaftale
til
> privat handel af båd..?
> Gerne på engelsk, da jeg er ved at sælge båden til udlandet.

Hvis du ikke finder noget kan jeg lave en til dig, bare du ikke skal bruge
den før i næste uge. Ellers kunne du jo altid spørge Rasmus Bondeknold - han
er næsten lige så god til engelsk, som jeg

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 13-12-02 19:54

"Claus Tersgov" <Clausnews@hotmail.com> wrote in message
> [...]
han
> er næsten lige så god til engelsk, som jeg

Det gider overhovedet ikke - "I am not a lawyer, and I don't play one on TV
either".

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 13-12-02 23:00

Nu er båden i mellemtiden blevet solgt... tingene går hurtigt en gang i
mellem..
Køber havde en aftale på engelsk der kunne bruges, men ellers tak for
hjælpen.

Så nu kommer den første Larsen 25 til at sejle i Holland.

mvh. Jakob Nielsen

Fra : [5300] pkc

Dato : 14-12-02 09:40

Hvordan fandt køber dig ?

pkc

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 14-12-02 10:08

Nok på din side...med henvisning til: http://home19.inet.tele.dk/larsen25/
Men jeg havde også sat den på dk.marked.privat.baad, den har kun været
annonceret de to steder.

Den er blevet solgt på 13 dage... det må siges at være hurtigt når man tager
tidspunktet i betragtning.

mvh.
Jakob