den mest spindende julegave!
Fra : Battlefield´s

Dato : 13-12-02 13:21

Hej
Jeg var lige en tur i det lokale varehus og måtte på hele turen kigge på en
reklame på indkøbsvognen. Der stod:
"Den mest spindende julegave!"
Ja, jeg tænkte naturligvis straks på katte, men det var en reklame for en
film med Spiderman
Det fik mig til at tænke på om der mon stadig er folk der køber levende dyr
som julegave?
Jeg synes ikke at der har været ekstra travlt med henvendelser på
killingelisten, men måske andre har haft den slags henvendelser?
Hilsen Vibeke, der ikke skal se Spiderman.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 13-12-02 16:34

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> killingelisten, men måske andre har haft den slags henvendelser?
> Hilsen Vibeke, der ikke skal se Spiderman.

Jo, jeg har lige set en annonce i en af de mange ugeaviser, hvor der stod
"killinger til salg - måske en julegaveide". Jeg synes jeg på et tidspunkt
har set noget om, at Kattens Værn eller Dyrenes Beskyttelse (eller hva' det
nu var), havde en pjece, de sendte ud til folk der annoncerede på den måde.
Eller var det til dem, der vil sælge alt for unge killinger? Jeg tænkte i
hvert fald, da jeg så annoncen, at det ville være fint, hvis der var en
organisation, der kontaktede sådanne annoncører.

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Kate

Dato : 14-12-02 10:29

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in

> [...]
> for unge killinger? Jeg tænkte i hvert fald, da jeg så annoncen,
> at det ville være fint, hvis der var en organisation, der

Jeg ved man kunne få kattens Værn til at kontakte en avis hvis man
fandt annoncer med killinger foræres væk, for at få overtalt avisen om
ikke at optage annoncer med gratis dyr, men at man skal forlange mindst
50, kr. At det så i virkeligheden er et latterligt beløb er så en anden
sag, men man skal vel starte et sted.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar