MS Windows
briani 27239
Windows Updates....
Fra : Svend Emil

Dato : 13-12-02 17:15

Dette har nu kørt to gange.
Windows Update ikonet kører nede i min proces-linie.
Jeg kan følge hvor mange procent den har hentet af denne nye "ting".

Meen..... kan jeg på nogen måde se hvad den er ved at hente ????

WinXP DK
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Svend Emil

Dato : 13-12-02 18:35

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Dette har nu kørt to gange.
> Windows Update ikonet kører nede i min proces-linie.
> Jeg kan følge hvor mange procent den har hentet af denne nye "ting".

Tror jeg fandt ud af det.
Jeg trykkede på Windows Update i start-menuen, og der lå så to elementer,
som allerede var markeret for mig, så det må have været disse to, der var
ved at hentes.

Svend