MS Windows
briani 27239
Reparations Diskette Til Win 2K DK
Fra : Cometen

Dato : 13-12-02 16:00

Hej NG...

Er der nogen der kan hjælpe med subj. ?

Evt. med et download link eller lign.

Mvh. Jakob J

Fra : Michael Bach

Dato : 13-12-02 16:09

Bootdisk.com har alle mulige diske, måske også den du leder efter?

Michael

Fra : Madsen

Dato : 13-12-02 17:30

Cometen skrev:

> Er der nogen der kan hjælpe med subj. ?

Indholdet af en sådan diskette er forskellig fra pc til pc. Det er
jo ikke sikkert at alle har Win2000 installeret på C-drevet f.eks.
og jeg kan se at setup.log på disketten bla. indeholder information
om hvilket drev Win2000 er installeret på. Du bliver nok nødt til at
lave din egen reparationsdiskette med den Win2000-installation som
du sidder med. Hvis du ikke kan komme ind i Win2000, så tja...

> Evt. med et download link eller lign.

Min ligger her (744 KB):
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/reparations_disk.imz>
Du kan få den over på en diskette med programmet WinImage som kan
hentes her: <ftp://members.aol.com/gvollant/winima40.zip> (279 KB).

Jeg tror bare ikke at du kan bruge den til ret meget. Den kan bruges
til min Win2000-installation, men det er nok også det eneste.

Madsen.