MS Windows
briani 27239
problemer med at downloade
Fra : RHO

Dato : 13-12-02 08:42

jeg har problemer med at downloade, og gemme en side i filer fra nettet,
hvad gør jeg?
Følgende sker: ved download, ruden 'filoverførsler' kommer frem og der
sker ikke en dyt. Og jeg kan ikke lukke ruden igen, uden jeg 'afslut
job' i joblisten.
Ved tryk på Filer, gem som...siger den, 'der er opstået en fejl i IE, så
IE lukker denne side. Hvis problemet gentages, skal man genstarte. Men
dette afhjælper ikke problemet.
Jeg har gjort følgende:
geninstalleret XP
slettet IE 6.0 i windows komponenter og genoprettet den igen.
lukket firewall og antivirusprogram
Har ved et held haft Download accelerator på lager, og kan godt
downloade med den, på nogle sider på nettet. Andre foretrækker
filoverførselsruden, hvor den stadig ikke kan. Men kan stadig ikke gemme
filer...
Har downloadet IE 6.0 fra nettet med DAP, men den siger at jeg har en
nyere version og derfor ikke kan installere den, selvom jeg har fjernet
den fra Tilføj/fjern programmer. Hvordan kan det lade sig gøre?
Er der nogen der har et tip?

http://www.kandu.dk/