DOS-angreb - egen host
Fra : Anders Petersen

Dato : 13-12-02 19:03

Læste en artikel på politiken
(http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=247285) ang. et DOS-angreb på
www.ulydighed.dk, og klikke på linket til ulydighed.dk for at se, om de var
kommet op at køre. Det vides stadig ikke, da jg i stedet for deres
hjemmeside, en fejlmeddelelse el.lign. fik default-siden på min IIS op -
hvorfor nu det? Ved ikke det store om DOS-angreb (evt. referencer til
artikler modtages gerne), men burde jeg kunne blive henvist til min egen
host?

På forhånd tak.

/Anders

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 13-12-02 20:32

Således skrev Anders Petersen <anders@NOSPAMgadefejer.dk> i
dk.edb.netvaerk Fri, 13 Dec 2002 18:03:15 GMT:

>? Ved ikke det store om DOS-angreb (evt. referencer til
>artikler modtages gerne), men burde jeg kunne blive henvist til min egen
>host?

Deres dns-udbyder har peget deres domæne på 127.0.0.1 for at undgå
belastningen ved de mange forespørgsler, dvs. at et opslag på domænet
giver din egen maskine.

Knud
--
DEATH to all fanatics...

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 13-12-02 21:46

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Deres dns-udbyder har peget deres domæne på 127.0.0.1 for at undgå
> belastningen ved de mange forespørgsler, dvs. at et opslag på domænet

Er den ikke blevet lukket i dag med politiets hjælp. Det mener jeg da at
have hørt i radioen...

Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94, Tebstrup
8660 Skanderborg

Fra : Thomas Demant

Dato : 14-12-02 14:35

> Er den ikke blevet lukket i dag med politiets hjælp. Det mener jeg
> da at have hørt i radioen...
Ingen ide. Men hvad var der da på siden, siden politiet skulle blandes ind i
det for at lukke den?

--
Thomas