Scroll bar hjælp !
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 13-12-02 13:37

hey
jeg har et problem, på min side (www.rasmusfjord.dK)
kan dem med 800x600 ikke se min menu .. ved godt det er
fordi mine billeder er for stor (that´s life) hvordan kan jeg give
scrollbaren en anden farve så den ikke ødelægger hele siden med sin
vamle grå farve = ?

--
Hilsen Rasmus Fjord

Fra : jopa

Dato : 13-12-02 14:13

Rasmus Fjord wrote:
hvordan kan jeg give
> scrollbaren en anden farve så den ikke ødelægger hele siden med sin
> vamle grå farve = ?
Leg selv med farverne. Virker kun i IE

body {
scrollbar-arrow-color: yellow;
scrollbar-base-color: black;
scrollbar-dark-shadow-color: yellow;
scrollbar-track-color: green;
scrollbar-face-color: blue;
scrollbar-shadow-color: white;
scrollbar-highlight-color: silver;
scrollbar-3d-light-color: black;
}

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-12-02 17:38

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg har et problem, på min side (www.rasmusfjord.dK)
> kan dem med 800x600 ikke se min menu .. ved godt det er
> fordi mine billeder er for stor (that´s life)

Du ved godt, at du generer de stakler, der stadig kun kan komme op på
800x600, selv om det er helt simpelt at mingelere lidt rundt på tingene, så
alle kan være med.
Fy!

Med venlig hilsen

Erik Ginnerskov