Gode sider om fisk
Fra : Rikke & Brian

Dato : 13-12-02 06:33

Hejsa

Jeg har tidligere forsøgt mig lidt med akvarier, dog uden det store held. Nu
vil jeg engang i det nye år forsøge mig med et stenakvarium med chiklider.
Men er der nogle goder sider på nettet, hvor jeg kan læse om sådanne, før
jeg giver mig i kast med det. Både om forskellige fisk og om indretningen.

Mvh. Brian

O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a clue?
It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in this
class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more daring,
O Captain my Captain.

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 13-12-02 09:59

Ja det er der. Prøv selv at søge på Google.com eller prøv dit nærmeste
bibliotek.

For inspiration er der aquahobby.com

--

Venligst / Regards

> [...]