Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Specielt videostativ søges !!!
Fra : JIR

Dato : 12-12-02 23:14

Hejsa !

Jeg leder efter et videostativ som kan spændes fast på en stol og som gerne
hjælper til med at absorbere rystelser. Jeg er helikopterpilot, flyver mange
flotte steder og kunne derfor godt tænke mig et stativ, der ikke er for
stort og som kan fastspændes på f.eks. et ryglæn. Er der nogen der ved hvor
jeg skal kigge efter sådan et stativ ?

Mvh. og et ønske om en glædelig jul...

JIR

Fra : Lars

Dato : 12-12-02 23:17

"JIR" <jir@sol.dk> wrote in message
> [...]
> flotte steder og kunne derfor godt tænke mig et stativ, der ikke er for
> stort og som kan fastspændes på f.eks. et ryglæn. Er der nogen der ved

Hej JIR

Tjah

Prøv at kikke linkene under "stativer" igennem på min hjemmside:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Mvh
Lars
Lar s

Fra : Poul B-H

Dato : 12-12-02 23:51

Manfrotto har stativer til: bilvinduer, med sugekopper, diverse arme med
skruetvingere m.v.

http://www.manfrotto.com/products/index.html?doc_from=home
prøv at bladre lidt

Poul B-H

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-12-02 11:36

In article <3df90a2a$0$184$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, JIR wrote:
> [...]
> stort og som kan fastspændes på f.eks. et ryglæn. Er der nogen der ved hvor

Hvis du giver en tur vil jeg da godt hoppe ud og tage billeder
på vej ned. Der er ikke så mange rystelser :)

Fra : JIR

Dato : 13-12-02 22:19

Ja, det kunne du lide... Sorry !

meddelelse news:slrnavjdvt.of.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-12-02 23:21

In article <3dfa4ea8$0$157$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, JIR wrote:
> Ja, det kunne du lide... Sorry !

Øv :( Så er det godt vi er en flok der overvejer at tage til
Rusland, og springe ud af militærhelikoptere til sommer :)

Fra : JIR

Dato : 14-12-02 09:30

Okay, det lyder spændende. Det kan der sikker blive nogle fede optagelser ud
af!

meddelelse news:slrnavknas.sr.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Futte & Co.

Dato : 13-12-02 13:55

> [...]
> flotte steder og kunne derfor godt tænke mig et stativ, der ikke er for
> stort og som kan fastspændes på f.eks. et ryglæn. Er der nogen der ved

Zimmermann på Frederiksberg forhandler flere systemer, fx. easyrig og
hollywood lite.
Desuden forhandles "grip" udstyr til fastgørelse på "hvad som helst".
De lever af at løse den slags problemer du omtaler.
http://www.zimmermann.dk/intro.htm
http://www.easyrig.se/tortlerig.html
http://www.hollywoodlite.com/

Hilsen