Max byte i html form
Fra : Fun007

Dato : 12-12-02 22:59

Jeg har et problem med, at jeg ikke kan sende min form afsted, når jeg
trykker på min send-knap. Jeg tror nok, at det er fordi, at der bliver sendt
for meget afsted på engang. Er der et max på, hvor mange byte man må sende??
Og i givet fald hvordan kan man omgås det??

Kim

Fra : Niels Andersen

Dato : 12-12-02 23:20

Fun007 wrote in <3df906af$0$2573$d40e179e@nntp04.dk.telia.net>:
> [...]
> sendt for meget afsted på engang. Er der et max på, hvor mange byte man må
> sende?? Og i givet fald hvordan kan man omgås det??

Med metoden "get" er der forskellige grænser rundt omkring. Ved større
mængder data er du nødt til at bruge "post". Der måles begrænsningerne ikke
i bytes eller kilobytes, men i megabytes.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)