Noen som har haft problemer mæ Nokia 8310?~
Fra : Z

Dato : 12-12-02 21:54

ER HER NOEN SOM DER HAR HAFT PROBLEMER MÆ NOKIA 8310????

Fra : Foxy_Lady

Dato : 12-12-02 22:27

"Z" <noname@domain.no> skrev i en meddelelse
> ER HER NOEN SOM DER HAR HAFT PROBLEMER MÆ NOKIA 8310????

Kun at den fryser nogen gange... men det er der råd for.. har ikke fået
taget mig sammen til at få softwaren opdateret :)

Mvh

Foxy_lady

Fra : Michal

Dato : 12-12-02 22:30

"Z" <noname@domain.no> skrev i en meddelelse
> ER HER NOEN SOM DER HAR HAFT PROBLEMER MÆ NOKIA 8310????

Ja Nogle gange når jeg har skrevet en sms og skal til at sende den, så
slukker telefonen
og tænder igen. Og så skal man til og skrive samme sms engang til, surt hvis
det nu var en lang besked.

Jeg har ver. 5.06. Fra den 07-03-02
Hvad koster det og få lagt ny ver. ind? Når den nu er over 1 år gammel.

Mvh

Mich@l

Fra : Tp

Dato : 12-12-02 23:22

Har samme problem som Micha@l.......

Det er meget irriterende...

Mvh Tp

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 12-12-02 23:29

> [...]
> det nu var en lang besked.
>
> Jeg har ver. 5.06. Fra den 07-03-02
> Hvad koster det og få lagt ny ver. ind? Når den nu er over 1 år gammel.

Seneste firmware er 5.80, og den skulle gerne afhjælpe det med
SMS-problemet, som mange har oplevet.

Mvh.

Mads

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-12-02 07:52

Der er vist så mangle problemer med den telefon at de fleste ikke gider
sælge den mere.

Den fryser eller går ud, lidt for ofte, når man skriver beskeder.
Jeg har fået opdateret min 4 gange, og det er 2. telefon jeg har, fordi de
ikke gad bruge mere tid på den første jeg havde!
Jeg har så været inde nogle gange med den nye telefon, og nu siger de, at
jeg skal ringe til Club Nokia for at drøfte hvad der skal stilles op med
den.

Mit forslag til dem med problemer med 8310, er at gå ind til et telecenter
hver ENESTE gang telefonen ikke virker.
I belaster dem maksimalt, og de ved at det er noget junk den 8310!
Telecentret sender regningen videre til Nokia, som det faktisk koster ret
dyrt med alle disse 8310'ere som ikke virker.
Så man skal ikke bare sige "Nå?" hvis den ikke virker. Brok jer !

/Thomas

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 13-12-02 12:45

"Thomas Buus Andersen" <t-buusREMOVE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Der er vist så mangle problemer med den telefon at de fleste ikke gider
> sælge den mere.

Og sjovt nok kommer der nye fejl hvergang telefonen opdateres... Har nu
5.57, og den fryser stort set ikke. Tilgengæld afviser den af og til
simkort - der står indsæt simkort i displayet. Selvom der gør det, kan jeg
godt læse sms-beskeder der ligger på simkortet?
Den kan ikke rigtig håndtere beskeder mere. Næsten hver gang jeg modtager en
ny besked, bliver nogle af de gamle OG læste pludselig ulæste. Også selvom
de er slettet.
Den genstarter stadig af og til, ikke så tit heldigvis og så er garantien
netop udløbet. Men, tror concept store er ligeglade med det, da jeg ikke har
skulle vise garanti bevis de sidste par gange...

-Peter

Fra : Z

Dato : 13-12-02 12:15

Det har jeg også prøvet med min at den pludselig slukker... selvom jeg fik
den for en uge siden fra TDC som 1. præmie hos dem fra en eller anden
konkurence som jeg ik ka huske hvad den hedder!! hvor kan man få den
opdateret???

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-12-02 23:25

Hej

"Z" <noname@domain.no> wrote:

>Det har jeg også prøvet med min at den pludselig slukker... selvom jeg fik
>den for en uge siden fra TDC som 1. præmie hos dem fra en eller anden
>konkurence som jeg ik ka huske hvad den hedder!!

Det er nok en de har haft liggende i en rodekasse, for TDC har for
længst meldt ud i en pressemeddelelse at de ikke længere forhandler
Nokia 8310. Pga. af utrolig dårlig kvalitet, og masser af problemer er
den fjernet fra deres sortiment.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Z

Dato : 14-12-02 23:14

Hmm men den r sendt til reperation nu.. fordi den slukker når j skriver
smsér så blir nød t at vente i 14 dage... øv øv øv...