Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitale billeder på DVD´en ?
Fra : Anonymous Alcoholic

Dato : 12-12-02 20:09

Hej Alle sammen.

Jeg har en drøm om at kunne ligge mine digitale billeder ( Jpg ) ned på en
cd-rom og så afspille den, på samme måde som i en diasfremviser, på min dvd
afspiller !

Er der nogle af jer som har erfaringer med hvordan man gør det ? Optimalt
ville det jo være, at man kunne lave det på sådan en måde, at man ved at
spole fremad, skiftede til næste billed !

Med venlig hilsen
__________________________________________________________________ Kim
Larsen ICQ#: 3439951 Current ICQ status:

Fra : Andersen

Dato : 12-12-02 20:11

"Anonymous Alcoholic" <Deep@in.a.bottel> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville det jo være, at man kunne lave det på sådan en måde, at man ved at
> spole fremad, skiftede til næste billed !

Funktionen ligger i DVD'en. På min står der f.eks. Kodak Picture og Jpeg
comp.
Det er en billig United købt i Blokbuster (tror jeg nok).

Fra : Bent Mouritzen

Dato : 12-12-02 21:09

> [...]
> ville det jo være, at man kunne lave det på sådan en måde, at man ved at
> spole fremad, skiftede til næste billed !

Det er meget nemt, gå ind på www.xatshow.com der finder
du et program "xatshow slideshow ", det kan de ting du ønsker,
du kan så sidde og se dine billeder på på TV og oven i købet
lægge underlægningsmusik på også.

Hilsen Bent..

Fra : Hagman

Dato : 13-12-02 13:27

> Er der nogle af jer som har erfaringer med hvordan man gør det ? Optimalt
> ville det jo være, at man kunne lave det på sådan en måde, at man ved at
> spole fremad, skiftede til næste billed !

Prøv med programmet Ulead DVD Pictureshow.
Det kan det du ønsker.