Herpes
Fra : Denise

Dato : 12-12-02 19:32

Hej
Svigermors orientaler har nu endelig fået sat navn på den tilbagevendende
øjeninfektion hun har. Hun er en orientalerpige på nu 14 måneder. Svigermor
tog ud til Raiku og katten får nu Antirobe Vet (der var også noget
tandkødsbetændelse). Raiku skal se katten igen om 1 uge, men det tyder på
at Herpes er livsvarigt og kan bryde ud igen resten af kattens levetid.
Jeg har læst om herpes på netdyredoktoren. Men er der nogle, der har oplevet
det selv med deres katte og kan fortælle lidt mere eller noget andet ??.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 12-12-02 19:55

Hej
Jeg glemte lige at spørge. Smitterisikoen kan vel ikke være slem, for
svigermor passede jo vores katte mens vi var på ferie. Har vi været heldige,
ellerr skal jeg passe på, når jeg har kælet med svigermors kat ?
Hilsen Denise