MS Windows
briani 27239
Tekst på skrivebordet??
Fra : Lars Hvidberg

Dato : 12-12-02 18:36

Hej

nede i højre hjørne af mit skrivebord er der noget tekst som er vild
irritende når jeg bruger baggrunds billeder, hvordan fjerner jeg dette???

Mvh
Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-02 18:59

"Lars Hvidberg" <admin@multipix.dk> skrev :

>nede i højre hjørne af mit skrivebord er der noget tekst som er vild
>irritende når jeg bruger baggrunds billeder, hvordan fjerner jeg dette?

Hvilken tekst?
Er det windowsversion, der står?

Fra : Lars Hvidberg

Dato : 12-12-02 19:37

> Hvilken tekst?
> Er det windowsversion, der står?

Jeps 8)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-02 19:54

>Jeps 8)

Tjah, du kan slette det et eller andet sted i regedit, husker
ikke hvor, men nemmere brug TweakUi til at fjerne den.

<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp>

Fra : Lars Hvidberg

Dato : 13-12-02 01:13

> "Lars Hvidberg" <admin@multipix.dk> skrev :
>
> Tjah, du kan slette det et eller andet sted i regedit, husker
> ikke hvor, men nemmere brug TweakUi til at fjerne den.

Glemte at fortæller at det er Win2000 jeg bruger. ^__^

Hilsen
Lars
(GaaaB Godnat og sovgodt )

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-02 01:22

"Lars Hvidberg" <admin@multipix.dk> skrev :

>Glemte at fortæller at det er Win2000 jeg bruger. ^__^

Så henter du den version til de øvrige windowsversioner.
<http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp>