T68(i) cover
Fra : Jacob Gunst

Dato : 12-12-02 18:17

Min Ericsson T68m(i) Lunar Grey skal have monteret et nyt cover. I den
anledning har jeg besluttet mig for et Sony-Ericsson T68i Arctic Blue
original cover. Både skærmglas, front- og bagcover skiftes.
Batteriet - og dermed bagsiden - på T68m er sort. Hvilken farve har
batteriet på en original T68i Arctic Blue? Passer mit sorte batteri til
resten af coveret?
Eller skal jeg i stedet vælge et T68i Stellar Grey cover?

/Jacob

Fra : [5000] Kochsen

Dato : 12-12-02 18:43

> [...]
> resten af coveret?
> Eller skal jeg i stedet vælge et T68i Stellar Grey cover?

Du kan købe et batteri så det passer til den originale t68i (den som er på
deres hjemmeside. Altså den i lys sølv med blåt rundt om display...)
Front coveret består af skærmglas og frontcover. Bagsiden er, som du selv
skriver, batteriet....
Du kan kontakte Per Sørensen på www.djubi.dk. Han har lavet min til stor
tilfredshed....både batteri og cover (under halv pris af diverse
butikker)

Dr. Koch

Fra : Jacob Gunst

Dato : 12-12-02 20:16

"[5000] Kochsen" <----lkh79@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Du kan kontakte Per Sørensen på www.djubi.dk. Han har lavet min til stor
> tilfredshed....både batteri og cover (under halv pris af diverse

Hej Lars

Jeg har netop kontaktet Per Sørensen og bestilt montering af T68i cover mv.
Yderst venlig og behagelig mand.
Dvs. jeg skal have et andet farvet batteri for at Arctic Blue coveret passer
til T68m? Hvordan laver Per S. batteriet?

/J