MS Windows
briani 27239
Automatisk søgning - hvordan ændres ......
Fra : Sven

Dato : 12-12-02 18:07

Hej.
Når man skriver forkert i adresselinien i Explorer, havner man i
MSN-søgningen. Kan man ikke lave dette om, så man havner hos f.eks Google?

Sven

Fra : IzNoGoUd

Dato : 12-12-02 21:20

On Thu, 12 Dec 2002 18:06:47 +0100, "Sven" <chanelle4@get2net.dk>
wrote:

>Når man skriver forkert i adresselinien i Explorer, havner man i
>MSN-søgningen. Kan man ikke lave dette om, så man havner hos f.eks Google?
Godt det ikke kun er mig der ikke VIL have dette
Men jeg kan ikke få dig til at havne i Google!
Jeg kan sørge for at du ikke søger fra adressen!

Åbn IE tryk "Søg" ikonet > Tilpas > Instillinger for automatisk
søgning.

"MSN" i den første kasse
"Søg ikke fra adresselinien" i anden kasse

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Sven

Dato : 12-12-02 22:28

> [...]
> "Søg ikke fra adresselinien" i anden kasse
>

> --
> best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Tak!

Sven