med hensyn til VIRUS!! ADVARSEL
Fra : Kim Melchior

Dato : 12-12-02 17:38

Jeg ved at du er galt paa den naar du tror at der er nogen her i
gruppen der overlagt sender denne virus I-WORM/BUGBEAR til andre
brugere.

I-WORM/BUGBEAR er en worm der er kommet ind paa hans/hendes computor,
men han/hun er muligvis ikke engang klar over at den kom ind, og
wormen gaar ind i addressebogen og sender sig selv til personer der er
indfort derog tager navnet af et af de emails der er gemt paa
computoren.

Jeg har vaeret i samme situation.

Men en advarsel er nodvendig. Da jeg fik virusen ind paa min computor
og da jeg provede at rense mine filer med MCAFEE virus protection
program, fil jeg beskeden at der var 29 inficerede filer. Jeg fik
promptet havd jeg onskede at gore med disse filer? Jeg havde valget
mellem at rense dem, delete dem eller quarentine dem. Da jeg valgte
at rense dem blev de deleted, da de ikke kunne renses.

Resultatet ved at disse filer blev deleted var blandt andet at jeg
ikke kunne komme ind i mit PAF program fordi en af de deletede filer
var en PAF.EXE fil.

Jeg provede at geninstalere mit PAF program fra nettet, men det hjalp
ikke noget. Derefter deinstalerede jeg mit PAF program og saa
geninstalerede det, hvorefter jeg kunne komme ind i programet igen.

Kim Melchior

Fra : Inger Eik

Dato : 12-12-02 17:48

Kim Melchior wrote:
> [...]
> ikke noget. Derefter deinstalerede jeg mit PAF program og saa
> geninstalerede det, hvorefter jeg kunne komme ind i programet igen.

Det beste middel mot virusinfeksjon er å bruke et antivirusprogram, og så
huske på å holde det jevnlig oppdatert.

--
MVH
Inger

(Remove .spam and .thanks from my address to reply)