Normalpik
Fra : Jan Pedersen

Dato : 12-12-02 16:43

Hvad er egentlig en "dansk standard pik" ?
Er det 12,14,16,18,20,22 cm i stiv længde ?
Er det 3,4,5,6,7,8 cm i diameter ?

En eller anden undersøgelse siger der er sammenhæng
mellem en mands venstre pegefinger og hands piks
dimensioner....hmm...mon man kan skaffe formlen...
så behøver Mettemusen jo kun checke mændenes
fingre......

Men det er da et interessant emne......

Synes selv jeg har det fint med mine 19,2 cm

MVH
Jan

Fra : Henrik B.

Dato : 12-12-02 16:49

Jan Pedersen wrote:
:: Hvad er egentlig en "dansk standard pik" ?
:: Er det 12,14,16,18,20,22 cm i stiv længde ?

Nom ikke gennemsnittet ligger ved 15 - 16 cm.

:: En eller anden undersøgelse siger der er sammenhæng
:: mellem en mands venstre pegefinger og hands piks
:: dimensioner....hmm...

Har jeg aldrig hørt - lyder også usandsynligt at der skulle være en
sammenhæng.

:: Synes selv jeg har det fint med mine 19,2 cm

Skal vi ikke bare sige 19 cm!
Nu har du målt det rigtige sted - fra lænden og langs oversiden ud -ik'!?

M.v.h.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-12-02 17:07

"Jan Pedersen" <jpwebdesign@oncable.dk> wrote in message

> Hvad er egentlig en "dansk standard pik" ?

Ja, hvad er egentlig en "dansk standardpik`"? Det er vi mange, der spørger
om igen og igen.

> Er det 12,14,16,18,20,22 cm i stiv længde ?
> Er det 3,4,5,6,7,8 cm i diameter ?

Jeg kan jo kun snakke for mig selv: 31,95 cm i stiv længde og 18 cm i
diameter, men jeg har jo også altid været lidt klejn af mig.

> [...]
> mellem en mands venstre pegefinger og hands piks
> dimensioner....hmm...mon man kan skaffe formlen...
> så behøver Mettemusen jo kun checke mændenes

Det forklarer måske, hvorfor jeg ikke kan få fat i handsker, jeg kan
passe......

> Men det er da et interessant emne......

Det er det da.

> Synes selv jeg har det fint med mine 19,2 cm

Lidt har også ret. Og du ved jo nok: Det er ikke størrelsen...

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 13-12-02 08:04

Jens Bruun wrote:
> "Jan Pedersen" <jpwebdesign@oncable.dk> wrote in message

> Ja, hvad er egentlig en "dansk standardpik`"? Det er vi mange, der
> spørger om igen og igen.

Tjah? I gamle dage når kvinder klagede over mandens størrelse,
kunne hun henvende sig til kirken/præsten og klage sin nød, da
der i kirkeligt regi opbevaredes et stykke jern, som brugtes som
mål for hvor stor, man som kvinde kunne forvente, at en mand
skulle præsenterer ved udførelse af de ægteskabelige pligter.
Det var grund nok til skilsmisse hvis mandens lem i forhold til
kirkens normal-jern, var for kort.
Kontrollen blev udført på manden af, præsten, degnen og byens
smed

MVH
Henning

Fra : JannieogJens

Dato : 13-12-02 21:56

> [...]
> kirkens normal-jern, var for kort.
> Kontrollen blev udført på manden af, præsten, degnen og byens

Nej sikke da en gang vrøvl, hvis kvinden vil klage over størelsen, kan hun
få en flad, så er der ikke mere diskution om den sag. Det galdte i gamle
dage, og det gælder endnu.

Jens

Fra : nul

Dato : 14-12-02 15:47

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:3df9867b$0$47406$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> kirkens normal-jern, var for kort.
> Kontrollen blev udført på manden af, præsten, degnen og byens

hwaffenøj

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 12-12-02 17:50

> Hvad er egentlig en "dansk standard pik" ?
> Er det 12,14,16,18,20,22 cm i stiv længde ?
> Er det 3,4,5,6,7,8 cm i diameter ?

Er det ikke bedøvende ligemeget?

Du kan (bør) ikke ændre din alligevel.

mvh
hsl
*39,887 cm - på oversiden*

Fra : Jimmy

Dato : 12-12-02 17:54

"Jan Pedersen" <jpwebdesign@oncable.dk> wrote in message

> Synes selv jeg har det fint med mine 19,2 cm

Ahh det var _det_ der var det primære i din kommunikation.

/Jimmy

Fra : Roffus

Dato : 12-12-02 23:05

Joda, joda........ men vi er mest intressert hvor STOR den er når den er
HÅRD.?
(ikke når den henger ned? Min er bare 18.9 cm når den henger
ned....bu-hu-hu!)

rbj

"Jan Pedersen" <jpwebdesign@oncable.dk> skrev i melding

Fra : Kenneth

Dato : 13-12-02 05:54

"Jan Pedersen" <jpwebdesign@oncable.dk> wrote in news:3df8af4e$0$180
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Synes selv jeg har det fint med mine 19,2 cm

Så har du en god psykolog for det er vidst noget i underkanten, men det
er vel i slap tilstand - ikke ?

Mener gennemsnittet 25x18 cm (det siger mettemusen også) - altså med
måleren liggende på maven og så kalorius ovenpå måleren (ikke nogen med at
snyde, og så tage hele turen nede fra røvhullet af og op langs bagsiden af
kalorius - så har vi alle over 40 cm).

Hygge

PS hvem er din psykolog iøvrigt ?

Fra : Tomas O.

Dato : 13-12-02 07:51

Kenneth <Kenneth.wayne@vip.cybercity.dk> wrote in

SNIP
> [...]
> at snyde, og så tage hele turen nede fra røvhullet af og op langs
> bagsiden af kalorius - så har vi alle over 40 cm).

Dig og Mettemusen kan tage hinanden i hånden som de løgnere og bedragere I
er.

Tomas
FUT Mudderet

Fra : Martin Kristensen

Dato : 13-12-02 14:50

"Kenneth" <Kenneth.wayne@vip.cybercity.dk> wrote in message

> PS hvem er din psykolog iøvrigt ?

Hvad er du for en psykopat iøvrigt ?

/Martin

Fra : Chokmah

Dato : 14-12-02 13:17

On Fri, 13 Dec 2002 14:49:42 +0100, "Martin Kristensen"
<cruzer@gjk.dk> wrote:

>"Kenneth" <Kenneth.wayne@vip.cybercity.dk> wrote in message

>Hvad er du for en psykopat iøvrigt ?

psykopat -en, -er [sykopat] (psyk(o)-» + gr. pathos lidelse) person
med unormalt sjæleliv præget af mangel på etiske og moralske hæmninger

fut :dk.snak.snik

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Michel Komischke

Dato : 20-12-02 16:07

"Jan Pedersen" <jpwebdesign@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er egentlig en "dansk standard pik" ?
> Er det 12,14,16,18,20,22 cm i stiv længde ?

Det er ifølge chilinet.dk 150mm. Målet for Japan er sølle 110mm ;)

> Er det 3,4,5,6,7,8 cm i diameter ?

det var i hvert fald ikke meget? eller.. jeg har ikke det store kendskab til
geometri, men diameteret er målet *rundt om* ikke *tværs igennem*? (vil også
gerne vide hvordan man måler tværs igennem så? )

> [...]
> mellem en mands venstre pegefinger og hands piks
> dimensioner....hmm...mon man kan skaffe formlen...
> så behøver Mettemusen jo kun checke mændenes

Der er også nogen der siger at der sammenhæng mellem næsen og kalorius, og
fodden.. osv osv... Skrøner og ammestuehistorier (nej okay.. men så
historier).

> Synes selv jeg har det fint med mine 19,2 cm

Det er da også en okay størrelse ;)

--
Michel Komischke
Administrator / Maintainer

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 20-12-02 16:46

On Fri, 20 Dec 2002 16:07:08 +0100, "Michel Komischke" <leet@leet.dk> wrote:

> [...]
>geometri, men diameteret er målet *rundt om* ikke *tværs igennem*? (vil også
>gerne vide hvordan man måler tværs igennem så? )

Diameter er målet fra kant til kant. Omkreds er målet rundt om. Radius er målet fra midten og ud til
kanten.
Flemming Jacobsen
Der har overvejet at tage en tur til USA.
For derefter at tage en tur tværs over.

Fra : Michel Komischke

Dato : 20-12-02 16:50

"Thunderbird @ 7100 " <dsl79930[Spam Nej TAk]@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse

> Diameter er målet fra kant til kant. Omkreds er målet rundt om. Radius er
målet fra midten og ud til
> kanten.

Så fik jeg det på plads - mange tak :)

--
Michel Komischke
Administrator / Maintainer

Fra : Tomas O.

Dato : 20-12-02 17:52

"Michel Komischke" <leet@leet.dk> wrote in

> "Thunderbird @ 7100 " <dsl79930[Spam Nej TAk]@vip.cybercity.dk> skrev i
> en meddelelse

> Så fik jeg det på plads - mange tak :)

Men svært at måle diameteren på sin pik udne at skære den igennem mens den
er stiv og så holder den op med at være stiv fordi blodet løber fra..
ahem... jeg tror jeg holder mig til at måle onkredsen

Tomas

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 20-12-02 18:06

On Fri, 20 Dec 2002 16:52:05 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

> [...]
>er stiv og så holder den op med at være stiv fordi blodet løber fra..
>ahem... jeg tror jeg holder mig til at måle onkredsen

Tja linial og så øjemål. Ellers så kan man måle diameter og så dividerer med med Pi eller 3,14.

Fra : JannieogJens

Dato : 20-12-02 19:38

> Tja linial og så øjemål. Ellers så kan man måle diameter og så dividerer
med med Pi eller 3,14.
> --
Eller brug en skydelære.

Jens

Fra : Tomas O.

Dato : 21-12-02 12:46

"JannieogJens" <jannieogjens@fjernhansen.mail.dk> wrote in

> Eller brug en skydelære.

Bingo :) Det er bare ikke alle der har en liggende.

Tomas

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-12-02 09:52

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "JannieogJens" <jannieogjens@fjernhansen.mail.dk> wrote in

> Bingo :) Det er bare ikke alle der har en liggende.

Hehe, kan købes i plast i de fleste byggemarkeders rodekasser
formedelst 20 kr - hvis ikke man har en ordentlig til mange
hundrede kroner ;)

Der ER jo nogle der er heldige at få Håndværkersex HVER gang ;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Michel Komischke

Dato : 22-12-02 11:55

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Der ER jo nogle der er heldige at få Håndværkersex HVER gang ;)

Jeg undværer gerne.. kvindelige murermestre er som regel temmelig usexede.

--
Michel Komischke
Administrator / Maintainer

Fra : John Sahl

Dato : 22-12-02 11:59

Michel Komischke wrote:
> Jeg undværer gerne.. kvindelige murermestre er som regel temmelig
> usexede.

Jeg skal da gerne indrømme at jeg har haft sex med indtil flere
lækre kvindelige håndværkere. Desværre kun en af gangen

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-12-02 21:56

"Michel Komischke" <leet@leet.dk> skrev i en meddelelse
> "J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg undværer gerne.. kvindelige murermestre er som regel
temmelig usexede.

Griner højt. Der er mange andre håndværk end lige murerfaget.
KH
J¤mfruen)

Fra : Nette

Dato : 20-12-02 19:43

"Tomas O." wrote in message news:Xns92EAB60554EB3IMP@130.225.247.90...
> Men svært at måle diameteren på sin pik udne at skære den igennem mens den
> er stiv og så holder den op med at være stiv fordi blodet løber fra..
> ahem... jeg tror jeg holder mig til at måle onkredsen

Ja, klart omkredsen der tæller, men det er endnu svære og regne med målet,
for efter hvad jeg har erfaret og ladet mig fortælle, så er sådan en dims
ikke lige stor, hver gang den er stiv.
Derfor sætter jeg heller ikke min lid til de målinger, der skulle være
taget. Hvis det er ejermanden selv der har taget målet, så er det jo ikke
til at regne med og er det folk udefra, så er spørgsmålet om ejermanden
synes, det er lige så ophidsende eller måske endda mere ophidsende som/end
når han er sammen med kæresten. I så fald er størrelsen ikke helt den samme
og derfor umuligt at regne med

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 21-12-02 12:47

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in

> [...]
> ophidsende som/end når han er sammen med kæresten. I så fald er
> størrelsen ikke helt den samme og derfor umuligt at regne med

Nemlig! Der kan for mit vedkomende i længden være op til 2,5 cm forskel.
Det kommer sgi da helt an på hvor liderlig jeg er .. og hvad hun gør ved
mig eller jeg ved hende ..

Tomas