MS Windows
briani 27239
Automatisk update af Windows
Fra : Mogens

Dato : 12-12-02 16:39

Er jeg mon den eneste der har fået problemer med, at min Windows XP har
problemer med at opdatere sig selv via Automatic Update? Der kommer fint et
ikon frem i hjørnet når den begynder, men den står bare stille hele tiden
(er ikke pauset) og efter noget tid, forsvinder ikonet igen. Lidt efter sker
det samme igen.. og igen.. og.. En gang imellem kan den lige nå at hente et
par %, men så stopper den og starter forfra igen?

Det er set flere gange og noget der er kommet indenfor.. ja, vel den sidste
måned? Jeg synes jo ikke at jeg har ændret på noget mht. dét, så jeg ville
lige høre om andre har oplevet det? Det er en Windows XP Pro DK (og nej..
det er ikke en crack eller andet). Den ér opdateret med SP1 og diverse andre
opdateringer.

Mogens

Fra : Torben Jensen

Dato : 12-12-02 17:04

"Mogens" <nowhere@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> par %, men så stopper den og starter forfra igen?

Jeg har opblevet det samme, men det gad jeg ikke rode med,så jeg gør det
selv
så opdaterer jeg kun det jeg vil have.
Mvh Torben

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-12-02 06:35

Hi Mogens, du skriver:

> [...]
> så jeg ville lige høre om andre har oplevet det? Det er en Windows XP
> Pro DK (og nej.. det er ikke en crack eller andet). Den ér opdateret

Det skyldes sikkert overbelastning af serverne, hvorfra opdateringerne
hentes. Jeg oplever tit det samme, men venter så en dag eller to med at
downloade. Så går det fint.

--
Karsten Jensen

Ved svar pr. email, fjern et.
When replying by email, remove one.

Fra : Mogens

Dato : 13-12-02 11:42

> Det skyldes sikkert overbelastning af serverne, hvorfra opdateringerne
> hentes. Jeg oplever tit det samme, men venter så en dag eller to med at
> downloade. Så går det fint.

Nej, det tror jeg nu ikke at det er i det her tilfælde, da jeg netop har
haft problemet længe.

Mogens