Miss Hong Kong's Tøser
Fra : marianne hellemose

Dato : 12-12-02 16:22

Har lige lagt 3 billeder op af tøserne, det virker som om
det bliver rimelig nemt at få dem integreret i flokken, lidt
hvæsen i krogene og Olivia holder sig mest på køkken-
bordet. Tøserne er virkelig "turbo-killinger" gynger i
gardinerne, kravler i persienner, går balancegang på
gardinstangen, rydder div. hylder, jeg har altid tænkt at
somali killinger var "turbo'er" men de er det rene vand
i forhold til disse tre "orientalere" puhaaa, lige nu ligger
de alle tre på mit skød og får et hvil, så de er friske til at
give mig flere grå hår om en halv time, suk *GGGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Birgitte

Dato : 12-12-02 17:53

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ata9qn$pj9$1@sunsite.dk...
> [...]
> de alle tre på mit skød og får et hvil, så de er friske til at
> give mig flere grå hår om en halv time, suk *GGGG*

Hej Marianne
De ligner også små krudtugler *S*
Jeg er vild med det billede med træstammerne og hulerne,- en rigtig god måde
at lave lidt hygge på, og så koster det ikke alverdens penge
Held og lykke med de små teorister *S*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 12-12-02 19:27

Hej Marianne!

Ja - de ser ud som om at de er fulde af spilopper Trættende men
dejligt..........

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : AEK

Dato : 12-12-02 20:08

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ata9qn$pj9$1@sunsite.dk...

> Har lige lagt 3 billeder op af tøserne

Hvor er de skønne.

> Tøserne er virkelig "turbo-killinger" gynger i
> gardinerne, kravler i persienner, går balancegang på
> gardinstangen, rydder div. hylder,

Hæ hæ, de forsøger at holde dig evig ung ))

> puhaaa, lige nu ligger de alle tre på mit skød og får et hvil, så de er
friske til at
> give mig flere grå hår om en halv time, suk *GGGG*

Er det ikke skønt med " småfolk " i huset igen ?

/ Anya