SW update af 3510 + Dioder i 3210 = Pris ?
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-12-02 16:15

Hejsa,

hvem kan levere subj. billigst?

Jeg vil gerne have opdateret min Nokia 3510's software til nyeste,
min nuværende er v3.02.
Findes der en nyere version?
Kan det lade sig gøre med en opdatering?
Hvad kan I gøre det for?

Det er fordi telefonen ikke ringer når den skal og nogle gange
genstarter den eller bare fryser totalt!

Hvad med isætning af orange dioder i en Nokia 3210,
hvad kan I gøre det for?

Jeg vil gerne have enkelte priser samt en samlet.

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Ian

Dato : 12-12-02 17:13

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message
> min nuværende er v3.02.
> Findes der en nyere version?

Mener den nyeste stadig er 3.37

> Kan det lade sig gøre med en opdatering?

Sagtens, og for mig løste det de der "fryse-problemer"

> Hvad kan I gøre det for?

Har du ikke garanti på den? Jeg har fået opdateret to stk 3510 gratis hos
BlueTel. Skulle blot medbringe en faktura eller andet med påtrykt
EMEI-nummer.

Mvh Ian

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-12-02 18:47

Ian wrote:
> Har du ikke garanti på den?

Jo, men der går nemt en uges tid, da den er købt gennem
Wanna-Save. Den skal så sendes til Esbjerg.

> Jeg har fået opdateret to stk 3510 gratis hos BlueTel. Skulle
> blot medbringe en faktura eller andet med påtrykt
> EMEI-nummer.

Var disse købt hos BlueTel?

/Mikael

Fra : Ian

Dato : 12-12-02 19:11

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message
> Var disse købt hos BlueTel?

Næh, faktisk ikke. Den ene var købt hos et eller andet internetfirma
(vistnok Kramer.dk) og den anden i en teledanmarkbutik på Bornholm
I begge tilfælde var Bluetel ligeglade, bare jeg havde en faktura.
Troede faktisk ikke de ville æde den der var købt hos et tilfældigt online
firma, men det ville de. de må vel have en eller anden ordning med Nokia.dk
2. gang jeg kom skrev de godtnok lige mit navn ned

Mvh Ian

Fra : JMo.

Dato : 12-12-02 20:15

"Ian" <ian@it.dk> wrote in news:ataje5$5bq$1@sunsite.dk:

> [...]
> online firma, men det ville de. de må vel have en eller anden ordning
> med Nokia.dk 2. gang jeg kom skrev de godtnok lige mit navn ned

Alle Nokias servicecentre får en pæn slat mønt for alle telefoner de
opdaterer under garantien.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-12-02 18:47

Ian wrote:
> Jeg har fået opdateret to stk 3510 gratis hos BlueTel.
> Skulle blot medbringe en faktura eller andet med påtrykt
> EMEI-nummer.

Fik du opdateret dem med det samme?

/Mikael

Fra : Ian

Dato : 12-12-02 19:13

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk>
> Fik du opdateret dem med det samme?

Begge gange på under 1/2 time.

Mvh Ian

Fra : JMo.

Dato : 12-12-02 20:17

"Ian" <ian@it.dk> wrote in news:atajgn$5u9$1@sunsite.dk:

> "Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk>
>
> Begge gange på under 1/2 time.

Bemærk at ikke alle BlueTel butikker har servicepoints.

Se evt. på http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/support/service.php

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-12-02 23:11

JMo. wrote:
> Bemærk at ikke alle BlueTel butikker har servicepoints.
>
> Se evt. på
> <http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/support/service.php>

Nå, jeg kan da finde min lokale BlueTel på listen, så mon ikke
de også kan opdatere software mens jeg venter - det ville bare
være perfekt!

/Mikael

Fra : Dan Molberg

Dato : 12-12-02 23:21

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3df90987$0$47053$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Nå, jeg kan da finde min lokale BlueTel på listen, så mon ikke
> de også kan opdatere software mens jeg venter - det ville bare
> være perfekt!
Bare det ikke er den i Glostrup, så kan jeg ikke sige noget ondt:)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-12-02 23:49

Dan Molberg wrote:
> Bare det ikke er den i Glostrup, så kan jeg ikke sige noget ondt:)

Slagelse ;)

/Mikael

Fra : Dan Molberg

Dato : 13-12-02 07:56

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3df91264$0$47072$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Slagelse ;)
Ja, for i Glostrup kom jeg med en telefon der bare skulle have nyt SW, og
endte med en der skulle have nyt SW, nyt display og nyt tastatur....

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-12-02 09:43

Dan Molberg wrote:
> Ja, for i Glostrup kom jeg med en telefon der bare skulle have nyt
> SW, og endte med en der skulle have nyt SW, nyt display og nyt
> tastatur....

Det dækkede de vel selv i BlueTel?

/Mikael

Fra : Dan Molberg

Dato : 13-12-02 10:07

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3df9a016$0$47064$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Det dækkede de vel selv i BlueTel?
Gad ikke mere med dem, tog den til Teleservice i Taarstrup, blev lavet bedre
end som ny på mindre end 20min... det er der jeg for eftertiden indlevere
mine Nokia telefoner.... det bliver med garanti ikke hos BlueTel...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-12-02 11:05

Dan Molberg wrote:
> [...]
> lavet bedre end som ny på mindre end 20min... det er der jeg for
> eftertiden indlevere mine Nokia telefoner.... det bliver med garanti

Det er desværre ikke nogen TeleService afdeling her i provinsen ;(

/Mikael