Maillist
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-12-02 15:47

Jeg har hentet en maillist-script fra
http://www.skriptkiddie.org/index.php?download=3
Det var simpelt og meget let at gå til, men det var ikke helt så godt
som ved første øjekast.
Jeg vil derfor lige høre om andre kender til et sted hvor man kan hente
kildekoden til et maillist-script der ligner det ovenstående men hvor:

1: Return-paths kommer til den angivne afsender og ikke til
nobody@servernavn
2: Alle modtagere kommer på som Bcc. eller på anden måde skjules for de
andre modtagere.

På forhånd (mange) tak.

--
Michael
GRATIS daglige vittigheder på din mobil

Fra : Philip

Dato : 12-12-02 16:28

Har du ændret $fromemail i config.php ?

jeg har ikke selv prøvet scriptet, men kunne forestille mig at det kunne
være et problem hvis du havde overset den

Fra : Torben Svendsen

Dato : 12-12-02 20:12

"Michael Kjærsgård" skrev i en meddelelse

> Jeg vil derfor lige høre om andre kender til et sted hvor
> man kan hente kildekoden til et maillist-script

Prøv på

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Mailing_List_Managers/

Venligst
Torben Svendsen
www.sydjyskvinselskab.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-12-02 23:54

Michael Kjærsgård <webmaster@post10.zzn.com> wrote in

> 1: Return-paths kommer til den angivne afsender og ikke til
> nobody@servernavn

Mojo Mail - kan findes på cgi.resourceindex.com og er i perl og ikke
PHP.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-12-02 22:37

On Thu, 12 Dec 2002 22:53:34 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<spamtrap@spammer.dk> wrote:

>Mojo Mail - kan findes på cgi.resourceindex.com og er i perl og ikke
>PHP.

Hvorfor ikke hente den fra den noget mere officielle side:
http://sourceforge.net/projects/mojomail eller http://mojo.skazat.com/

http://www.gartneriet.dk
- First name: Mads
- The name you typed contains a word or phrase that Hotmail does not allow.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-12-02 00:26

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> wrote in

> Hvorfor ikke hente den fra den noget mere officielle side:
> http://sourceforge.net/projects/mojomail eller
> http://mojo.skazat.com/

Det kan man jo også - det er også det der linkes til fra
resourceindex.com - men nu var det lige resourceindex jeg kunne huske
:)