DMA
Fra : Anne

Dato : 05-03-01 17:10

Hej!
Jeg har virkelig gået og undret mig i et par dage nu efter at have set DMA i
lørdags. Er danskernes humor virkelig på så lavt et plan som Casper
Christensen og Lasse Rimmer var på eller var der flere end mig, der også
fandt dem vældig platte og nedøgrende? Det er mig ubegribeligt, at C.C altid
skal nedgøre andre mennesker og gøre sig sjov på andres bekostning. Den mand
må have det laveste selvværd nord for sydpolen siden hans jokes skal foregå
på det niveau. Ja I må have mig meget undskyldt, men for mig ødelagde han
virkelig den prisuddeling, som jeg faktisk havde glæder mig til. Jeg glædes
virkelig over i dag, at jeg ikke kunne få billetter til DMA, for så havde
jeg godt nok ærget mig over at have brugt penge på sådan en omgang opblæst
pis.

--
Bye bye now...

Anne
-----------------------------------
remove *nospam* in order to reply

Fra : Larz

Dato : 05-03-01 19:58

Anne <prinsesse*nospam*anne@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TTOo6.5593$XX2.123632@twister.sunsite.dk...
> [...]
> jeg godt nok ærget mig over at have brugt penge på sådan en omgang opblæst

Sådan er vi jo alle forskellige... Jeg synes nu det var meget godt. Sådan er
Casper Christensen nu engang, og det må man så bare acceptere. Folk ved,
hvordan han er, så derfor kan det da ikke komme som et chok, hvis de fandt
ham plat.

Og jeg er glad for, at jeg fik billetter til DMA, hvor det var faktisk et ok
show!!

---
Larz

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-03-01 22:26

"Anne"
> [...]
> lørdags. Er danskernes humor virkelig på så lavt et plan som Casper
> Christensen og Lasse Rimmer var på eller var der flere end mig, der også

Du kan finde både meningsfæller og modstandere i tråden(e) i dk.medier.tv.
Men emnet er vist snart uddebatteret.
Jeg har det nærmest sådan lidt lunkent med det. Humor har de da, men jeg
synes bare, showet som sådan kunne have brug for en hjælpende hånd, samt
at den kitschagtige humor tog lidt overhånd - også sidste år.
Under alle omstændigheder er den lunkne fornemmelse næppe det, arrangører-
ne og de to værter, heriblandt Lasse Rimmer, som er iblandt os på usenet,
havde ønsket sig.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-03-01 12:13

Anne wrote:

> [...]
> lørdags. Er danskernes humor virkelig på så lavt et plan som Casper
> Christensen og Lasse Rimmer var på eller var der flere end mig, der også

Casper Christensen har tilsyneladende det problem at han simpelthen ikke er sjov
hvis han ikke har 5-6 andre komikere bag sig.
Samme problem gælder åbenbart Lasse Rimmer der ikke kunne finde på noget bedre
end slikke på statuetter. ha ha. det grinede vi meget af den dag. Især efter den
10. pris lige skulle oversavles.

Så ganske enig. Hele DMA showet var lidt en tynd kop te og de to gjorde det ikke
bedre.