Efterlysning Estvad/ Rønbjerg
Fra : Gerda og Arne

Dato : 12-12-02 14:21

Jeg søger oplysninger om forældre til Jens Sørensen, husmand i Rønbjerg,
født 11 januar 1841 og døbt 24 januar 1841 i Estvad kirke. Han blev viet i
Rønbjerg kirke 9 februar 1865 til Johanne Nielsdatter, muligvis
Estvadgårdmark. Johanne Nielsdatter mangler jeg også fødselsdato og sted på,
men hun er begravet i Rønbjerg 26 november 1892 ca. 59 år gammel. Muligvis
kan Jens Sørensens fader være en tjenestekarl på Østergård i Salling, men
herfra kan jeg ikke komme videre, for hvis det er ham, forsvinder han fra
Østergård og hvorhen ved jeg ikke. Hvis nogen har mulighed for at hjælpe mig
videre vil jeg blive meget glad