adresse??
Fra : Birgitte

Dato : 12-12-02 13:39

Hej alle
for nogen tid siden, blev der vist et link med klatrehylder på væggen, er
der nogen der ligger inde med dette link?
Missehilsner fra Birgitte

DK. True Trust
Birgitte Stenskjær
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 12-12-02 14:04

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for nogen tid siden, blev der vist et link med klatrehylder på væggen, er
> der nogen der ligger inde med dette link?

Hej Birgitte.

Jeg var lige et smut på Google, for jeg kunne også huske den side med hylder

Er det denne side med bla. en lille film, du tænker på
http://www.katwallks.com/

Eller denne bog
http://www.amazon.com/exec/obidos/ISBN%3D0836221834/103-5197623-6223841

Hjemmesiden om bogen ser ikke ud til at være færdig endnu
http://www.thecatshouse.com/

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Birgitte

Dato : 12-12-02 15:52

Hej Katrine
Ja det er lige præcis denne væg jeg savnede
Tusind tak for hjælpen *S*
Hva' skulle jeg gøre uden NG *S*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 12-12-02 14:35

Hejsa Birgitte

Quali-kat laver nogen som de sælger, jeg ved ikke om det er den slags du
mener men her kommer linket

http://www.kattehotel.dk/vagmodel.htm

Hilsen Sanne

Fra : Birgitte

Dato : 12-12-02 17:48

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Birgitte
> Quali-kat laver nogen som de sælger, jeg ved ikke om det er den slags du
> [...]

Hej Sanne
Tak for Linket, men det var det link som Katrine sendte i sit svar til mig

Ellers tusind tak for hjælpen
Knus fra Birgitte
www.truetrust.dk