Musik.
Fra : Ove Bruun

Dato : 05-03-01 17:10

Er der nogle der ved hvordan man ændre MP3 Format Sound til Wave - lyd

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 05-03-01 17:14

On Mon, 5 Mar 2001 17:09:54 +0100, Ove Bruun wrote:
>Er der nogle der ved hvordan man ændre MP3 Format Sound til Wave - lyd

Det er der givetvis. Men dette er den forkerte gruppe.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Willow_

Dato : 05-03-01 17:14

Mon, 5 Mar 2001 17:09:54 +0100 tænkte og nedskrev "Ove Bruun"
<ove.bruun@mail.tele.dk>:

>Er der nogle der ved hvordan man ændre MP3 Format Sound til Wave - lyd

Mon ikke der er et program på download.com ?

hvad har PHP med det at gøre?
FUT: et andet sted hen

--
Mvh, Regin Larsen
"Hvorfor søge langt, når du kan søge hurtigt?"

Fra : Hurricane

Dato : 05-03-01 21:27

> Er der nogle der ved hvordan man ændre MP3 Format Sound til Wave - lyd

Åbn WinAMP (kan downloades fra www.winamp.com) -> Klik CTRL-P for at komme
ind til "Preferences" -> Vælg Plug-Ins -> Output -> Nullsoft Disk Writer
Plug-In... husk at stille den tilbage, når du er færdig med at konvertere...

Benyt venligst de relevante nyhedsgrupper for fremtiden.

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Wolverine: Get out.
Rogue: Where am I supposed to go?
Wolverine: I don't know.
Rogue: You don't know, or you don't care?
Wolverine: Pick one.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-03-01 03:26

<ove.bruun@mail.tele.dk> wrote:

>Er der nogle der ved hvordan man ændre MP3 Format Sound til Wave - lyd

(for nu at blive i gruppens ånd)

Hvis problemet blot er, at du vil have den afspillet på hjemmesiden,
så:

<?
$movie->streamMp3("distortobass.mp3");
?>