Hvilket gamepad ?
Fra : Jan Rysz

Dato : 12-12-02 12:10

Jeg sidder i øjeblikket med et Logitech wingman precision, og vil gerne have
et bedre, da jeg synes at det er lidt "billigt" at arbejde med, samtiddig
med at der gerne må være lidt flere actionknapper ( har kun 4 på det
nuværende ).

Jeg har kigget lidt på Wingman Extreme, men hvad synes I andre er det
ultimative gamepad ??

Det skal bl.a bruges til Fifa 2003 og lign.

--
Jan Rysz

Fra : Jesper Barrit

Dato : 12-12-02 12:20

> Jeg har kigget lidt på Wingman Extreme, men hvad synes I andre er det
> ultimative gamepad ??
Microsoft Sidewinder gamepad

> Det skal bl.a bruges til Fifa 2003 og lign.
Spil fra EAsports er lavet til det gamepad

Jesper

Fra : Holger Danske

Dato : 12-12-02 12:22

Jan Rysz wrote:
> [...]
> ultimative gamepad ??
>
> Det skal bl.a bruges til Fifa 2003 og lign.

LogiTech WingMan Rumbepad.
Det kører bare !! *vbg*

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 12-12-02 16:11

"Jan Rysz" <jrysz@jubiimail.dk> wrote in

> Jeg har kigget lidt på Wingman Extreme, men hvad synes I andre er det
> ultimative gamepad ??

Som Jesper skriver må jeg på det kraftigste anbefale microsoft sidewinder -
mit har holdt i flere år, gennem adskillige vredesudbrud ind i væggen og så
videre. 7 'almindelige knapper', 2 pegefingerknapper, en startknap, og en
ganske rimelig pris.

--
Knud

Fra : Jan Rysz

Dato : 12-12-02 18:47

microsoft sidewinder -
7 'almindelige knapper', 2 pegefingerknapper, en startknap, og en
> ganske rimelig pris.

Jo men, er der ikke noget med at for at få det fulde udbytte af FIFA 2003,
så skal have et med flere analoge sticks.....det er vist noget med nogen
specielle tricks ??

Jan Rysz

Fra : Holger Danske

Dato : 12-12-02 18:48

Jan Rysz wrote:
> [...]
>>

> Jo men, er der ikke noget med at for at få det fulde udbytte af FIFA
> 2003, så skal have et med flere analoge sticks.....det er vist noget

LogiTech WingMan RumblePad har 2 !!

H.D.

Fra : Priest

Dato : 12-12-02 21:28

"Jan Rysz" <jrysz@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så skal have et med flere analoge sticks.....det er vist noget med nogen

FIFA 2003 skal IMHO spilles på en Xbox!

---