Meta tag
Fra : Ole :-\)

Dato : 12-12-02 08:52

Jeg fandt engang en "dims" på nettet som kunne lave meta tags for os. Jeg
var sikker på det var på HTML.dk men der kan jeg ikke finde én. Nogle som
ved hvor?

Pissst! Det er denne jeg har indsat nu (copy, paste, edit) er den rigtig
nok?

<META NAME="Title" CONTENT="irc.Spontek.dk">
<META NAME="Description" CONTENT="IRC-guide>
">
<META NAME="Keywords" CONTENT="irc, mirc, tips, odds, pirch, undernet">
<META NAME="Robots" CONTENT="ALL">
<META NAME="Revisit-after" CONTENT="7">
<META NAME="Author" CONTENT="Ole Spontek Kiilerich">
<LINK REV=made href="mailto:host@spontek.dk">
<META HTTP-EQUIV="Reply-to" CONTENT="host@spontek.dk">
<META NAME="Copyright" CONTENT="Ole Spontek Kiilerich, 2002. All rights
reserved">
<META HTTP-EQUIV="Content-language" CONTENT="dan">

Venlig hilsen

Ole

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 12-12-02 09:38

In article <at9f4j$2a9e$1@news.cybercity.dk>, " Ole :-\)"
<ole@xspontek.dk> says...

<url:http://www.metamaten.dk>
--
Toke Eskildsen <URL:http://ww.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : rh

Dato : 12-12-02 10:41

Du kan lave det på : www.metamaten.dk
--
Se hvordan du laver MP3pro vha. Nero brænderprogrammet.
http://hollensted.dk ==> Blandet ==> Tip

Fra : Ole :-\)

Dato : 12-12-02 20:48

rh skrev
> Du kan lave det på : www.metamaten.dk

Det var vist ikke den jeg har set før. Denne her er jo meget fornem. Mange
tak begge to

Venlig hilsen

Ole

Fra : larsbro

Dato : 16-01-03 09:59

Hej Ole

MetaTag generator (på dansk): http://www.metamaten.dk

// Lars - http://www.westend.dk

> Jeg fandt engang en "dims" på nettet som kunne lave meta tags for os. Jeg
> var sikker på det var på HTML.dk men der kan jeg ikke finde én. Nogle som
> ved hvor?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne