MS Windows
briani 27239
MP3 program
Fra : Martin Mogensen

Dato : 12-12-02 08:44

Hej NG.

Jeg har forsøgt at lede efter den rette gruppe, men har været uden held.
Jeg søger et program til XP der kan lave bitraten om på mp3 filer, f.eks.
fra 192 til 128.
Grunden dertil, er at min mp3 bilradio ikke spiller mp3 filer med en bitrate
over 128 særlig godt, og det er jeg lidt ked af. Findes det program?

Med venlig hilsen

Martin Mogensen

Fra : rh

Dato : 12-12-02 09:36

"Martin Mogensen" <dalmose@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
bitrate
> over 128 særlig godt, og det er jeg lidt ked af. Findes det program?

Nero kan både lave alm. og MP3pro filer... og kan også ændre fra 192 til
128

Audio Catalyst kan også ændre bitraten.
--
Se hvordan du laver MP3pro vha. Nero brænderprogrammet.
http://hollensted.dk ==> Blandet ==> Tip

Fra : LarsS

Dato : 12-12-02 10:50

Martin Mogensen skrev:

> [...]
> Grunden dertil, er at min mp3 bilradio ikke spiller mp3 filer med en bitrate
> over 128 særlig godt, og det er jeg lidt ked af. Findes det program?

Ja, der er mange, et godt et er Poikosofts EasyCDDA
(shareware) som kan bruge Lame-encoder (den bedste).
http://www.poikosoft.com/

/LarsS

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-12-02 13:30

In dk.edb.system.ms-windows, Martin Mogensen wrote:

> Jeg har forsøgt at lede efter den rette gruppe, men har været uden held.

Det er dk.kultur.musik du skal have fat I. Læs mere om grupperne på:
<http://www.usenet.dk/grupper.pl>.

Jeg bruger CDex: <http://www.cdex.n3.net>. Freeware med det hele ;)

--
Lars Stokholm

Fra : Don_E

Dato : 12-12-02 15:31

"Lars Stokholm" <stokholm@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Det er dk.kultur.musik du skal have fat I. Læs mere om grupperne på:
> <http://www.usenet.dk/grupper.pl>.

Jeg bruger AudioConvert.
--
/DonE

Fra : Martin Mogensen

Dato : 12-12-02 22:12

Mange tak for jeres svar... de var til stor nytte og behagelig lytten!

Martin

P.S. God jul, når vi når dertil.