Fra B&O anlæg til min G4
Fra : Jens Juul Andersen

Dato : 12-12-02 02:31

Hvorledes henter man musikfiler fra LP, bånd eller CD fra B&O anlæg til min G4.
Er der et program der kan takle dette ?
Hvordan med ledningsforbindelsen mellem musikanlægget og G4 ?

Jens Juul Andersen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-12-02 12:22

Jens Juul Andersen <jens.juul@jja.dk> wrote:

> [...]
> min G4. Er der et program der kan takle dette ? Hvordan med
> ledningsforbindelsen mellem musikanlægget og G4 ?

Er der ikke phono plugs i dit B & O anlæg ? Nu kan jeg ikke huske om der
er lyd indgang i din G4 via phono plugs, men ellers kan du købe et
lydkort til den. Jeg ahr brugt SoundEdit 16 til at optage fra LP'er og
det fungerer rigtigt godt.

> Jens Juul Andersen --------------8DD7E708DD866CA28C84F346 Content-Type:
> text/x-vcard; charset=us-ascii; name="jens.juul.vcf"
> Andersen Content-Disposition: attachment; filename="jens.juul.vcf"
>
> begin:vcard n:Andersen;Jens Juul tel;fax:86946706 tel;home:86946701
> tel;work:86946701 x-mozilla-html:FALSE url:Http://www.JJA.dk org:JJA
> CONDUCT;Byggeteknisk projektering og beregning adr:;;Nattergalevej 18
> B,;DK 8464 Galten;;; version:2.1 email;internet:jens.juul@jja.dk
> x-mozilla-cpt:;3 fn:Jens Juul Andersen end:vcard
>
> --------------8DD7E708DD866CA28C84F346--

Må jeg have lov til at foreslå dig et rigtigt news reader program
fremfor mozilla/Netscape ?

http://www.gylling.net/macsoup/

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/ ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am -
0.30 am CET

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 12-12-02 13:22

Jens Juul Andersen <jens.juul@jja.dk> wrote:

> a multi-part message in MIME format. fy fy fy

> Hvorledes henter man musikfiler fra LP, bånd eller CD fra B&O anlæg til
min G4. Du tilslutter din Mac til dit anlæg, som om det var en
båndoptager.

> Er der et program der kan takle dette ? al lyd fra mac'en vil ryger via
anlægget til højtalerne. iTunes kan afspille næsten alt. Jeg bruger et
shareprogramm med navn Amadeus til at optage og rense lyd, som jeg
optager i Mac'en

> Hvordan med ledningsforbindelsen mellem musikanlægget og G4 ? Din G4 har i
det mindste 3.5 mm chinch 1 til lyd ind og 1 til lyd ud. Hvilke ind & ud
porte dit B&O anlæg har ved jeg ikke. Hvis der bare er 1 line ind/ud
(fx. til båndoptager, DAT, MD) kan du bruge dem til at sætte dem sammen
med din G4.

hilsen Sebastian

-- Sebastian Loeck Frederiksberg - Denmark