Hvor ligger hvad?
Fra : Githe Gry Jørgensen

Dato : 12-12-02 00:21

Hej.

Jeg har i forbindelse med gennemgangen af skifteprotokollen for Tersløsegård
Gods stødt på følgende stednavne og jeg ved ikke i hvilke sogne de ligger.
Gør du?

Qvellinghøj
Orebro
Boedal
Aarslef/Aarslev

Venlig hilsen og tak

Githe Gry
githe.gry@get2net.dk

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 12-12-02 00:32

"Githe Gry Jørgensen" <githe.gry@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:1MPJ9.3223$Ij.3354@news.get2net.dk...
> [...]
> Gods stødt på følgende stednavne og jeg ved ikke i hvilke sogne de ligger.

Stenlille sogn

> Orebro

Tror du ikke det er Orebo?
så er det Stenlille sogn

> Boedal

Stenlille sogn

> Aarslef/Aarslev

Formentlig i Sønderup sogn

> Venlig hilsen og tak
>
> Githe Gry
> githe.gry@get2net.dk

Flemming Aasklint
aasklint@nyka.dk
www.aasklint.dk

---

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 12-12-02 00:40

"Githe Gry Jørgensen" <githe.gry@get2net.dk> wrote in message
> [...]
Tersløsegård
> Gods stødt på følgende stednavne og jeg ved ikke i hvilke sogne de ligger.

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
sidst opdateret 03. dec. 2002