t68i firmware
Fra : Martin Kristensen

Dato : 11-12-02 23:53

Hejsa
Jeg er godt nok snart blevet meget forvirret over alle de firmware
opdateringer til t68'eren.
Hvad er den nyeste og hvordan er den med ordbog?? har den t9 eller kun
easytext eller hvad det hedder eller er det en blanding??
Og kan man tilføje ord til den?
Håber i forstod hvad jeg mente :)

Hilsen Martin Kristensen

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 12-12-02 00:29

Tja nu du siger det - Jeg har version R5D007 (den første linie på SW-siden,
korrekt?)

Er det den nyeste eller hur?

/Lasse

Fra : Martin Kristensen

Dato : 12-12-02 10:41

Ja det er det som jeg ikke kan finde ud af.
Men har du t9 på den version du har ??

Fra : Claus Frigaard

Dato : 12-12-02 11:42

Efter hvad de skriver på mobilsiden.dk er R5D007 den nyeste SW..

Claus

Fra : Peter Rongsted

Dato : 13-12-02 12:28

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> wrote:

>Tja nu du siger det - Jeg har version R5D007 (den første linie på SW-siden,
>korrekt?)
>
>Er det den nyeste eller hur?

Der er lige (indenfor den sidste uge) kommet en R6A. Jeg ved dog ikke om
den er frigivet i Danmark endnu.

Peter

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 13-12-02 16:45

Hvor kan man finde info om de forskellige firmwares? Jeg synes ikke jeg har
haft held til at finde noget nogen steder...

Lasse

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-12-02 11:43

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> wrote:

>Hvor kan man finde info om de forskellige firmwares? Jeg synes ikke jeg har
>haft held til at finde noget nogen steder...

www.esato.com plejer at være først med info om T68 serien.

Peter

Fra : Claus Frigaard

Dato : 14-12-02 22:04

http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Fra : **TRADS**

Dato : 12-12-02 10:38

Jeg har lige fået opdateret min..
Den kan lære.Og er med t9

Fra : Martin Kristensen

Dato : 12-12-02 12:37

Ok mange tak for hjælpen, var lige bange for de havde fjernet det til fordel
for exzitext *puhaa*, så kan jeg roligt købe en få den opdateret

Fra : Jan Olsen

Dato : 12-12-02 11:41

> Jeg er godt nok snart blevet meget forvirret over alle de firmware
> opdateringer til t68'eren.

I den anledning... Er det ikke muligt selv at opgradere sin T68 til T68i?
Jeg bor i Kbh-området og har lige spurgt EMTS omkring en opgradering. De
fortalte at den skulles sendes til Odense og at det vil tage 10 arbejsdage
:(

mvh Jan

Fra : Claus Frigaard

Dato : 12-12-02 12:08

Hej...

Hvorfor tager du ikke ind på hovedbanegården, der har teleservice en afd.
de har indgang til højre for hovedindgangen.
du skal bare sige at der er et eller andet galt med fonen, så koster
det ikke at få den SW opdateret...

Claus

Fra : Martin Kristensen

Dato : 12-12-02 12:38

Okay det lyder kanon, man skal bare sige der er noget galt selv om der ikke
er det og så kommer man ikke til at hæfte for noget nu når der ikke er nogen
fejl??

Fra : Claus Frigaard

Dato : 12-12-02 16:11

Yep....
sig der er noget galt med ordbogen eller sw hænger, så er det Ericsson der
betaler..

Claus

Fra : Jacob Gunst

Dato : 12-12-02 13:10

I forbindelse med dit spørgsmål ønsker jeg oplyst hvordan man tjekker
firmware version på sin T68i? Har fundet nedenstående kode, men hvordan
indtaster jeg denne? "*** Yes"

På forhånd tak

/J

begin 666 pilho.gif
M1TE&.#EA#0`)`( ``````/___RP`````#0`)`$ "$(R/J0KM#]:)<E9#+]8A
$+U\`.P``
`
end

begin 666 pilve.gif
M1TE&.#EA#0`)`( ``````/___RP`````#0`)`$ "$(R/J0KM#U!<DJ9)L=4V
$\%,`.P``
`
end

Fra : Jacob Gunst

Dato : 12-12-02 13:16

"Jacob Gunst" <gunst@studi.dk> wrote in message

> I forbindelse med dit spørgsmål ønsker jeg oplyst hvordan man tjekker
> firmware version på sin T68i? Har fundet nedenstående kode, men hvordan
> indtaster jeg denne? "*** Yes"

Beklager vedhæftet fil. Var ikke opmærksom på, at teksten var i andet
format.

/J

Fra : Claus Frigaard

Dato : 12-12-02 16:25

Den indtaster du følgende..

>*<<*<*yes og så er du inde i service menuen..
pilene er den retning du rykker joystikket..

Claus