Kildehenvisning
Fra : Lars Iburg-Krogh

Dato : 11-12-02 22:57

Hej NG.
Jeg har af og til stødt på, at der ved kilde henvises til bogen: "Die
Familien von Bickenbach" skrevet af Hans Peter Herpel.
Mon nogen ved, hvor man kan se / låne eller købe denne bog?
Med venlig hilsen,
Lars Iburg-Krogh
larsiburg@mail.tele.dk

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 12-12-02 00:57

den omtalte bog er tysk og udgivet i 1981

Bickenbach (Bergstraße)
Herpel, Hans Peter: Die Familien von Bickenbach und des Hofes Hartenau
1638-1808
sowie von Staffel bis 1717. Frankfurt a.M. 1981. (Deutsche Ortssippenbücher.
B. 16)

prøv en efterlysning via en nyhedsgruppe ( soc.genealogy.german )

se også

http://www.genealogienetz.de/genealogy.html

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
sidst opdateret 03. dec. 2002

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 12-12-02 07:59

On Wed, 11 Dec 2002 22:56:50 +0100, "Lars Iburg-Krogh"
> [...]

>Familien von Bickenbach" skrevet af Hans Peter Herpel.
>Mon nogen ved, hvor man kan se / låne eller købe denne bog?

Hvem er det, du leder efter? Jeg har selv aner i bogen og har et par
sider i fotokopi.
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org